مسؤول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان استان بوشهر گفت: جوان انقلابی و تربیت یافته دامان انقلاب به‌طور حتم می‌تواند در جبهه حکومت جهانی اسلام نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۰۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش  سرویس  بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید حسن مهدی مسئول تعلیم و تربیت بسیج در شهر تنگستان استان  بوشهر گفت: اهمیت دادن به جوان امروز، ارزش قائل شدن به سربازانی است که می‌خواهند مقدمه ظهور را فراهم کرده و حضرت ولی‌عصر (عج) را در تشکل حکومت جهانی اسلامی یاری کنند.

وی افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، امروز سر قضیه جوان‌ها، یک جنگ نرم زیر پوستی بسیار فراگیر بین جمهوری اسلامی و آمریکا و همدستان آمریکا و صهیونیست‌ها برقرار است.

مهدی گفت: امروز نظام استکباری با تکیه‌بر فضای مجازی و رسانه‌ها بیشترین هزینه را برای انحراف فکر و ذهن جوانان ما که بیشترین اثرپذیری را در این دوره دارند، می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی دوران جوانی به تعبیر قرآن، دوران قدرت است و بهترین دورانی برای انتخاب الگو و کسب فضایل است تا آنجا که در اصطلاح رایج بین مسلمین، در جوانی پاک بودن شیوه پیامبر عنوان شده است.

مهدی گفت: جبهه استکبار امروز فکر، اندیشه و قلب جوانان ما را هدف قرار داده است و سعی دشمنان این است که در جوان فضایل و کمالات انسانی وجود نداشته باشد.

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان اظهار داشت: جوان امروزی باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا در جامعه دینی خودش را به سیره و سنت رسول‌الله (ص) نزدیک کند، چراکه قرار است سربازان و یاران مهدی (عج) جوانان باشند

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات