فرماندار شهرستان جم:

آزادی خرمشهر نتیجه همدلی و ایمان جوانان ایران اسلامی بود

فرماندار شهرستان جم در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان جم گفت: آزادی خرمشهر نتیجه همدلی و ایمان جوانان ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۸۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از جم؛ فتح الله نوروزی در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر برگزار شد با تاکید بر لزوم آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات دشمن تصریح کرد: امروز به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی از ثبات و امنیت بسیار مطلوبی در منطقه و جهان برخوردار است که باید در راستای حفظ و حراست از دستاوردها تلاش کنیم.

نوروزی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را بازخوانی دوباره وحدت و انسجام قوای مسلح دانست و افزود: تا زمانی که اتحاد و انسجام مردمی، حفظ توانمندی قوای مسلح جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبری انقلاب سرلوحه کار باشد دشمن جرات تجاوز به مرزهای میهن اسلامی را نخواهد داشت.

نوروزی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" خاطر نشان کرد: خرمشهر 19 ماه در تصرف دشمن قرار داشت و صدام حسین آن را دروازه فتح ایران می دانست اما تقوا و ایمان جوانان ایرانی و رهبری مدبرانه امام راحل به توهم رژیم بعث عراق پایان داد.

رئیس شورای تامین شهرستان جم اضافه کرد: آزادی خرمشهر فرصتی برای برنامه ریزی برای پیروزی های بعدی رزمندگان بود و عراق را در موضع دفاعی قرار داد.

نوروزی گرامیداشت این روز را گرامی داشت ارزش ها دانست و تصریح کرد: باید روحیه جهاد و شهادت بیش از پیش در جامعه احیا شود.

انتهای خبر/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار