فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ:

باید برای پیروزی برتوطئه دشمنان در جهاد اقتصادی از سوم خرداد درس بگیریم

عبدالکریم دانش آموز با اشاره به نیاز امروز جامعه به همدلی و همزبانی مانند دوران دفاع مقدس بیان کرد: فتح خرمشهر با اتحاد و همدلی همه مردم و مسئولان محقق شد و ما باید در جهاد اقتصادی نیز برای فتح مشکلات و پیروزی بر توطئه دشمنان از سوم خرداد درس بگیریم و این الگو را حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۹۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶



به گزارش خبرگزاری بسیج از جزیره خارگ؛ عبدالکریم دانش آموز فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ در مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در جزیره خارگ با اشاره به سخن تاریخی امام راحل (ره) در مورد این فتح عظیم که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر با اراده و عنایت پروردگار و اتصال دو حقیقت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و اخلاص و ارادت و دلدادگی مردم به اسلام تحقق یافت.

وی افزود: آن چیزی كه خرمشهر را آزاد كرد، گفتمان مقاومت و جهاد است و مسئله‌ای كه امروز مطرح می شود آن است كه گفتمان اصلی خود را فراموش نكنیم كه اساسی‌ترین گفتمان‌های انقلاب اسلامی است.

دانش آموز با بیان اینکه در سطح پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و اقشار خارگ نیز برنامه های مختلفی در گرامیداشت سوم خرداد و میلاد امام عصر(عج) برگزار شده است، گفت: نشست‌های بصیرتی، نشست با بانوان ایثارگر در سال‌های دفاع مقدس، سرکشی به خانواده شهدا، تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس در شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ با موضوعات سوم خرداد و میلاد امام عصر(عج) برگزار شد.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه به همدلی و همزبانی مانند دوران دفاع مقدس بیان کرد: فتح خرمشهر با اتحاد و همدلی همه مردم و مسئولان محقق شد و ما باید در جهاد اقتصادی نیز برای فتح مشکلات و پیروزی بر توطئه دشمنان از سوم خرداد درس بگیریم و این الگو را حفظ کنیم.


ارسال نظرات