خبرهای داغ:
دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري، رئيس شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان، نماينده يونسکو، دبير کل انجمن تکنوپولي جهاني، مدير مرکز منطقهاي ISTIC و بيش از 100 سرمايهگذار از کشورهاي کره جنوبي، عمان، فنلاند، فرانسه، چين، پاکستان، آلمان و ايرانيان مقيم خارج در هتل عباسي اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جشنواره ملي شيخ بهايي که با هدف ترويج و توسعه فنآفريني، خلاقيت و نوآوري، معرفي فنآفرينان به عنوان موتورحرکت و توسعه اقتصاد دانشبنيان و ايجاد فضاي تعامل در ميان فعالان عرصههاي مختلف فنآفريني هر ساله برگزار مي شود شرکت فولادمبارکه با برپايي غرفه در اين جشنواره حضوري متفاوت داشت.

شهرام عباسي مديرتحقيق و توسعه فولادمبارکه در اين خصوص گفت: يکي از طرحهاي جالب توجه در جشنواره امسال اجراي طرح «نشا» يا «نقطه شروع ارتباط» به عنوان فضاي مذاکره بين سرمايهگذاران و سازمان‌‌هاي بزرگ با فن آفرينان و صاحبان فرصتهاي سرمايهگذاري بود. طرح «نشا» براي نخستين بار در اين جشنواره اجرا شد تا از آن طريق طرحهاي متقاضي سرمايهگذاري به سرمايهگذاران دعوت شده، معرفي شوند که شرکت فولاد مبارکه اصفهان در طرح «نشا» مشارکت جدي داشت و در طول زمان اجراي اين طرح به گفتگو و مذاکره با صاحبان طرح هاىنوآورانه( پانزده طرح) پرداخت.همچنين سه طرح ، فرآوري سرباره گرم و سرد (ناحيه فولاد سازي ) ، بريكت سازي آهك (ناحيه آهن سازي ) و احداث نيروگاه خورشيدي (انرژي و سيالات ) به عنوان فرصت هاي سرمايه گذاري شركت فولاد مباركه جهت جذب سرمايه گذار معرفي گرديدند.

اين گزارش حاکي است، مراسم اختتاميه اين جشنواره با حضور دکتر سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور، استاندار اصفهان و ساير مسئولان استاني در هتل عباسي اصفهان برگزار شد .

رئيس شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان در اين مراسم با بيان اينکه فضاي جشنواره امسال فضايي جديد و نوآورانه بودگفت: مسئولان استاني و سرمايهگذاران به خوبي از اين جشنواره حمايت کردند و اگر اين پشتيباني نبود اين موفقيتها حاصل نميشد.

مهدي کشميري با اشاره به 2 رويکرد اصلي جشنواره ملي فنآفريني شيخ بهايي افزود: ملي شدن جشنواره و ايجاد فضاي تعامل سرمايهگذار و ايدهپردازان 2 رويکرد اصلي جشنواره بود که قصد داريم اين جشنواره را به محلي براي تجمع فعالان حوزه فنآفريني تبديل کنيم.

برگزاري سمينار آموزشي با موضوع کارآفريني اجتماعي و فرصتهاي بينالمللي فنآفريني و داوري طرحهاي کسب و کار، داوري شرکتهاي فنآفرين رشد يافته از ديگر برنامههاي دوازدهمين جشنواره ملي فنآفريني شيخ بهايي در اصفهان بود و در مراسم اختتاميه از ايده پردازان برتر دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي تجليل شد.

بنا بر اين گزارش، در دوازدهمين جشنواره ملي فن آفريني شيخ بهايي از شرکت فولادمبارکه نيز با اهداء لوح به منظور اجراي طرح « نشا» تقدير به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها