خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان اصفهان، فرهنگ انتقاد پذيري در بين مسئولان نيروي انتظامي را باعث تحرك و پويايي هرچه بيشتر اين نيرو عنوان كرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۸۸۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محسن عقيلي در حاشيه ملاقات مردمي در سامانه 197 در خصوص نقش اين سامانه در بهبود كيفيت عملكرد نيروي انتظامي گفت: اعتماد مردم همواره به عنوان سرمايه اصلي ناجا مطرح بوده و به همين جهت توسعه ارتباط مردمي در دستور كار ويژه مسئولان نيروي انتظامي قرار دارد كه يكي از راه هاي ارتباطي سامانه 197 است.

وي افزود: سامانه 197 محل خوبي است براي رسيدگي به شكايات و انتقادات مردم، رسيدگي به مشكلاتي كه مردم در هنگام مراجعه به واحدهاي خدماتي و انتظامي با آن روبرو مي شوند و دريافت پيشنهادات و نظرات خوب و سازنده مردم در حوزه نظم و امنيت و در مجموع مكاني است كه مردم به راحتي مي توانند به مسئولان نيروي انتظامي دسترسي پيدا كرده و در فضايي دوستانه و صميمي با آنها به گفت و گو بنشينند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: از زماني كه سامانه 197 در نيروي انتظامي راه اندازي شده وضعيت اين نيرو در موضوع تكريم مردم، پاسخگويي سريع و دقيق به مطالبات از اين نيرو و عملكرد واحدهاي انتظامي و خدماتي بهتر شده و مردم هم از اين تغيير و تحول در ناجا راضي هستند.

سرهنگ عقيلي با اشاره به توجه ويژه سردار فرمانده انتظامي استان به سامانه 197 تصريح كرد: سردار فرمانده انتظامي استان به طور مرتب هر هفته در اين سامانه حضور پيدا مي كنند و شخصاً دستورات لازم را براي رسيدگي به مشكلات مراجعان صادر مي كنند و خود من نيز هر وقت كه افتخار حضور در اين سامانه پيدا مي كنم آن روز را يكي از روزهاي خوب دوران خدمت خود مي دانم زيرا در اين ديدار هاي چهره به چهره هم گره هاي مردم باز مي شود و از طرفي ابهام هايي كه براي خيلي ها پيش مي آيد از طريق گفت وگو برطرف مي شود.

وي بيان داشت: گاهي اوقات مسئولين ناجا از برخي مشكلات در سطح جامعه مطلع نيستند كه با حضور در اين جلسات از اين مشكلات آگاه شده و با رفع سريع و به موقع آنها مي توان از وقوع يك ناهنجاري و نا امني در يك منطقه جلوگيري به عمل آيد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان با بيان اين كه نيروي انتظامي سازماني انتقاد پذير است گفت: برخي از مواقع مردمي كه در سامانه 197 حضور مي يابند به روش هاي در اجراي طرح ها و ماموريت ها و يا رفتار ماموران ما انتقاد دارند كه برخي مواقع اين انتقادها به وارد است و باروي گشاده آن را مي پذيريم و آنها را در زمينه بهبود عملكرد واحدهاي خود بكار مي بنديم.

سرهنگ عقيلي با بيان اينكه هر دستوري كه در جلسات ملاقات مردمي صادر مي شود از طريق بازرسي پليس استان تا حصول نتيجه و رفع مشكل مراجعه كنندگان پيگيري مي شود گفت: تمام تمهيدات انديشيده شده تا مردم رسيدگي به مشكلشان را احساس كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: البته ممكن است از هزاران نفري كه به ما مراجعه مي كنند تعداد معدود افرادي هم باشند كه از نحوه رسيدگي به مشكل خود ناراضي باشند كه در اين زمينه اذعان كنيم بعضي از خواسته هاي مردم در چارچوب قوانين و مقررات و دستورالعمل ها نيست كه در اين خصوص نيز تلاش مي كنيم با توجيه اين عزيزان كاري كنيم كه از پاسخ پليس قانع شده و ابهامات به وجود آمده براي آنها رفع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها