خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: خوشبختانه مشکلی در قوانین حمایت از جامعه ایثارگران در کشور نداریم بلکه بیشتر در اجرای قوانین مشکل داریم .
کد خبر: ۸۶۸۲۸۸۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، داریوش وکیلی در همایش هم‌اندیشی مسئولان هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهارکرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان 3 رسالت اصلی شهید، شهادت و خانواده شهدا و ایثارگران را پیگیری می‌کند که بر ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید بیشتری دارد چراکه اولویت با فراهم کردن رفاه و بهبود شرایط این خانواده‌هاست.
وی افزود: شهیدانی که حاجت‌های ما را روا می‌کنند از ما انتظار رفتاری نیکو دارند و در وصیت‌نامه‌های خود ما را به اخلاق حسنه توصیه کرده‌اند، این شهیدان از ما مسئولان انتظار دارند تا مشکلات مردم را حل و فصل کنیم و در خدمت‌رسانی به مردم ذره‌ای دریغ نکنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی در قوانین حمایت از جامعه ایثارگران در کشور نداریم بلکه بیشتر در اجرای قوانین مشکل داریم و این مشکل را باید با همان وحدت و برادری‌های سال‌های 57 و 58 برای ارائه خدمات هرچه بهتر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران حل کنیم.
وی با اشاره به اینکه دو درصد از اعتبارات همه دستگاه‌های اجرایی کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است، بیان داشت: باید این اعتبار در این راستا به صورت صحیح استفاده شود، برای مثال نصب تصاویر شهدای انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اقدامی است که هر دستگاه می‌تواند در این راستا اجرا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها