در حالی که هزاران هکتار از محصولات کشاورزی به دلیل افت قیمت و نبود کارخانه صنایع تبدیلی در جنوب بر روی زمین رها شده اند شاهد تعطیلی کارخانه رب در شهرستان عنبرآباد هستیم. ...
کد خبر: ۸۶۸۲۸۴۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، 
قصه پر غصه کشاورزان جنوب کرمان همچنان ادامه دارد و شاهد افت قیمت محصولات کشاورزی و نخریدن این محصولات  در سایه ی بی تدبیری مسئولین مربوطه هستیم.
هزاران هکتار از محصولات کشاورزی به دلیل نخریدن و به صرفه نبودن برداشت همچنان بر روی زمین مانده و در حال فاسد شدن هستند.
سال گذشته شاهد دپو کردن هزاران تن محصول کشاورزی در جنوب استان کرمان بودیم اما امسال هم مانند سال های گذشته شاهد افت قیمت و نخرید محصولات کشاورزی هستیم 

DSC00725


قنبری از کشاورزان بخش مرکزی عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مگر ما کشاورزان چه گناهی کرده ایم که باید این جوری در سایه ی بی تدبیری مسئولین  زیر بار قرض و و ام از بانک ها  برویم و تعطیلی کارخانه رب در شهرک صنعتی عنبراباد باعث خراب شدن محصول زیاد گوجه فرنگی شده است.
وی افزود:  این کارخانه رب  را که در گوشه ی شهرک صنعتی واقع شده را به بهانه فاضلاب این کارخانه   تعطیل نموده اند در حالی که  این کارخانه  با سنگ اندازی هایی که توسط برخی از مسئولین صورت گرفته  هیچ گونه خریدی نداشته است که به بهانه ی فاضلاب تعطیل شود.
توکلی کشاورز دیگر عنبرآبادی می گوید: اگر کارخانه دیگر رب در شهرک صنعتی تعطیل نشده بود امروز شاهد صف ها ی چند کیلومتری ماشینن های وانت پر از گوجه نبودیم .
جا دارد در سالی که به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگزاری شده است مسئولین توجه بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشند و حداقل  سنگ جلوی پای کارخانه داران نیندازند تا شاید بتوان گوشه ای از مشکلات کشاورزان عنبرآباد را حل نمود .
انتهای پیام/

ارسال نظرات