خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، آیین بزرگداشت سوم خرداد با حضور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت سپاه فجر فارس، فرمانده سپاه اقلید،فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مردم و مسؤولان شهرستانی در حسینیه فاطمیه(س) برگزار شد
کد خبر: ۸۶۸۲۸۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، آیین بزرگداشت سوم خرداد با حضور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت سپاه فجر فارس، فرمانده سپاه اقلید،فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده  های معظم شهدا و جانبازان، مردم و مسؤولان شهرستانی در حسینیه فاطمیه(س) برگزار شد

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن خیر مقدم در خصوص فتح خرمشهر گفت:آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح دوران دفاع مقدس است. طی عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، بیش از پنج هزار متر مربع از خاک کشورمان نیز آزاد شد و ضربه مهلکی بر ارتش صدام وارد شد. اولین شکست عراق در نخستین روزهای جنگ صورت گرفت. صدام اعلام کرده بود که طی سه روز اهواز را اشغال خواهد کرد اما 35 روز پشت دروازه خرمشهر ماند.. فتح خرمشهر را گرامی داشت ..

در ادامه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه حفاظت سپاه فجر فارس در این آیین با اشاره به جنگ نرمی که دشمن علیه ایران به راه انداخته است و با تمام توان و صرف هزینه‌های کلان در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کند گفت: دشمن با تضعیف باورهای ملی و مذهبی می‌خواهد ایران اسلامی را تضعیف و نابود کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین، سید محمد سعادت بیان داشت: دشمن از توان و قدرت ایران خبر دارد و می‌داند که ما چه ظرفیتی داریم و با تکیه‌ بر توان و استعدادهای داخلی می‌توانیم به اقتدار، عزت و پیشرفت بسیاری دست یابیم.

وی از نقشه دشمن و دستور کار آمریکا برای اجرای هفت برجام سخن گفت و عنوان کرد: برچیده شدن برنامه هسته‌ای، از بین بردن برنامه موشکی، بازگشت سران فتنه به قدرت، تضعیف و نابودی روحیه انقلابی، قطع حمایت ایران از فلسطین، سوریه و ...، رخنه فساد اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و... در ادارات و بازگشایی سفارت آمریکا در ایران اسلامی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های اصلی آنان است که باید ملت با ارتقای هوشیاری و آگاهی فریب آنان را نخورند و از پیروزی آنان در میدان جنگ نرم جلوگیری کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت سپاه فجر فارس به اهمیت و لزوم شناخت امام عصر(عج) اشاره و خاطرنشان کرد: بحث مهدویت بسیار گسترده است و باید در راستای شناخت آسیب‌های مهدویت از جمله ارتباط دروغین با امام زمان (عج)، ادعای مهدویت کردن، برداشت نادرست از انتظار و غیبت و... بکوشیم و با آن مقابله کنیم.

وی تأکید کرد: برای ارتقای آگاهی و شناخت واقعی تنها باید از منابع موثق و کتاب‌های معتبر استفاده کرد.

سعادت با بیان اینکه هر یک از افراد در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مسئول‌اند و دولت به‌تنهایی نمی‌تواند کاری کند بیان کرد: باید با مصرف بهینه، برنامه‌ریزی صحیح و ... اصلاح و اقدام را از خود آغاز کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در حفاظت سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن در تشویش اذهان عمومی، حفظ مرزهای کشور در هشت سال دفاع مقدس و شکست و ناکامی دشمن را افتخاری بزرگ برای ایران خواند و بار دیگر بر لزوم ارتقای آگاهی عمومی و درایت و روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه و افراد تأکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها