امام جمعه یزد درجمع مدافعان حرم وبسیجیان حوزه شش ناحیه ثارالله یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به جانجانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم در عراق و سوریه گفت: این مدافعان حرم از جمله افغانی های شیعه در تیپ فاطمیون با فداکاری‌های خود عظمت خود را نشان می‌دهند و اگر اینها نبودند دیگر کربلا و نجفی باقی نمانده بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده ولی فقیه در استان یزد در مراسمی که با حضور افاغنه شیعه مقیم در استان به مناسبت میلاد امام زمان(عج) به همت حوزه شش ناحیه ثارالله یزدبرگزار شد، گفت: به لطف خدای متعال مکتب اهل بیت در جهان در حال گسترش است و بنا به فرموده پیامبر(ص) که ما پیروان اهل بیت(ع) باید به قرآن و اهل بیت(ع) تمسک جوییم و این دو را در کنار هم داشته باشیم تا گمراه نشویم.

آیت الله محمد رضا ناصری وی با اشاره به عنایت‌ها و کمک‌هایی که امام(ره) به نهضت افغانستان داشته است، تصریح کرد: پایه گذار نهضت و حرکت افغانستان و مقابله با تروریست‌ها شیعه بود و در این راه بسیاری از طلاب افغانی به شهادت رسیدند هر چند که پس از مدتی این نهضت به انحراف کشیده شد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان پیروان مکتب اهل بیت(ع) به گونه‌ای که رفتار کنیم که به عنوان الگو شناخته شویم، گفت: باید اخلاق و رفتارمان و کردارمان به گونه ای باشد که شیعه واقعی اهل بیت باشیم و رفتارمان با پیروان ادیان دیگر از جمله اهل تسنن برادارانه باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به جانجانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم در عراق و سوریه گفت: این مدافعان حرم از جمله افغانی های شیعه در تیپ فاطمیون با فداکاری‌های خود عظمت خود را نشان می‌دهند و با وجود داعشی ها و گروه های تروریستی اگر این مدافعان حرم نبودند دیگر کربلا و نجفی باقی نمانده بود.

ارسال نظرات