خبرهای داغ:
ویژه برنامه نشست منتظران موعود با حضور بسیجیان پایگاه شهیبد حضرتی و شورای حوزه شهید فکری ناحیه تکاب در تکیه قاسمیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ابتداء به بحث مهدویت و انتظار پرداخت و پنج شاخصه مهم زمینه ساز ظهور ولیعصر(عج) که جزء وظایف اصلی مردم و منتظران امام زمان است را بر شمرد.

حجت الاسلام علی مسلم گفت: با شاخصه هایی از جمله شناخت امام زمان (عج) و الگو گیری از آن حضرت، خودسازی و زمینه سازی برای ظهور و امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه، زنده نگه داشتن یاد و نام امام زمان (عج) منتظران واقعی باید زمینه را برای ظهور آنحضرت فراهم سازند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات بیت المقدس و سوم خرداد به فتح خرمشهر عزیز اشاره کرد و عوامل موفقیت رزمندگان در فتح خرمشهر را رهبری داعیانه حضرت امام خمینی(ره) و ارتباط معنوی رزمندگان و مردم با آن امام بزرگوار دانست و همچنین اطاعت فرماندهان دوران دفاع مقدس از حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت محض از ولایت فقیه و امام را عامل دیگر از پیروزی برشمرد.

ارسال نظرات