فرمانده انتظامی خوی از کشف 150 هزار قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۷۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسفندیار احمدی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود داروهای غیرمجاز از طریق بیراهه به این شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شده و اقدام به توقف این خودرو کردند.

فرمانده انتظامی خوی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو تعداد 150 هزار عدد انواع قرص غیرمجاز را کشف و ضبط کرده و در این رابطه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

این مسؤول افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، این متهم جهت سیر مراحل بعدی به مقامات قضائی این شهرستان تحویل داده شد.

احمدی به میزان ارزش ریالی محموله قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله قاچاق مبلغ 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به مردم توصیه کرد که داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی خویش را حتما از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده و به هیچ وجه از مراکزی که شناختی از معتبر بودن آنان ندارند، دارو تهیه نکنند.

فرمانده انتظامی خوی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با پلیس 110 با ماموران انتظامی این شهرستان در میان بگذارند.

این مسؤول افزود: به خریداران کالاهای بهداشتی توصیه می‌شود هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خویش به بررسی علائم بهداشتی درج شده روی کالاها پرداخته و از مجاز بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

احمدی با اشاره به اینکه قرص‌های رژیمی از مهم‌ترین قرص‌هایی است که مردم نسبت به خرید آن تمایل دارند، افزود: مردم باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه فریب تبلیغات کاذب قاچاقچیان این نوع داروها را از شبکه‌های ماهواره‌ای و یا اینترنت نخورده، بلکه با مراجعه به پزشک متخصص شکل اضافه وزن خویش را حل کنند.

وی به مردم هشدار داد که از خرید داروهایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی تبلیغ و عرضه می‌شوند، نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز به آدرس www.Cyberpolice.ir مراجعه کرده و پلیس فتا را در جریان قرار دهند.

ارسال نظرات