دادستان پلدشت گفت: جشن گلریزان در پلدشت امسال نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۷۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ابراهیم عباس‌نژاد در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پلدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان هر ساله در پلدشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت‌ از زندانیان شهرستان پلدشت در برگزاری جشن‌های گلریزان، تصریح کرد: سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پلدشت توانسته 300 میلیون ریال در قالب جشن‌های گلریزان برای کمک به زندانیان مبلغ نقد جمع‌آوری کند و امسال نیز این جشن‌ها برگزار می‌شود.

دادستان پلدشت با بیان اینکه این انجمن توانسته کمک‌های مردم را به نفع زندانیان جمع‌آوری کند، ادامه داد: کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام می‌گیرد تا شاهد رفاه خانواده زندانیان باشیم.

این مسؤول با اشاره به میزان کمک‌های نقدی انجام گرفته برای خانواده‌های زندانیان، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای کمک به خانواده زندانیان شهرستان پلدشت 230 میلیون ریال کمک هزینه پرداخت شده است.

عباس‌نژاد با بیان اینکه علاوه بر کمک‌های نقدی کمک‌های غیرنقدی نیز برای خانواده‌های زندانیان این شهرستان انجام گرفته است، اذعان داشت: کمک هزینه تحصیل، کمک هزینه درمان و کمک هزینه معیشت نیز برای خانواده زندانیان این شهرستان پرداخت می‌شود.

دادستان پلدشت با بیان اینکه برای زندانیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای زندانیان زمینه اشتغال آنها پس از خروج از زندان را فراهم می‌سازد.

ارسال نظرات