خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی اگر امروز داعش را حمایت می‌کنند، تنها تلاششان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۶۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حسین بهشتی در یادواره شهداء عملیات بیت‌المقدس، فتح خرمشهر و سرداران و 136 شهید محله خوی اظهار داشت: شهداء در سخت‌ترین روزهای بعد از انقلاب برای امنیت ما جان خود را تقدیم کرده و اگر آن ایستادگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام نبود، امروز این امنیت در کشور وجود نداشت.

وی افزود: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب، با ایجاد ناامنی‌ها، ترورها و تخریب‌ها، مشکلات زیادی برای انقلاب به‌وجود آوردند که همین فرزندان شجاع و غیور این خطه، توطئه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و برملا کردند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: شهداء به وظیفه خود عمل کرده و رفتند و اکنون ما مانده‌ایم تا با اطلاعت از ولایت راه آن‌ها را ادامه داده و اگر امروز آنان داعش را حمایت می‌کنند، تنها تلاششان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است.

سردار بهشتی گفت: هم اکنون وظیفه ما برگزاری یادواره‌های شهداء، برای زنده ساختن روحیه انقلابی در جامعه است تا اینکه فرهنگ شهادت و ایثارگری را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی افزود: امروز دشمن متوجه این نکته شده که با برخورد نظامی نمی تواند با ایران اسلامی مقابله کند چراکه همین شهرستان خوی با تقدیم یک هزار شهید سرافراز ثابت کرد که با آگاهی و بصیرت کامل در مقاطع حساس انقلاب همواره گوش به فرمان رهبری بوده‌ و تا پای جان ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

ارسال نظرات