خبرهای داغ:
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی از افتتاح نیروگاه برق‌آبی ارومیه در سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۶۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رسول اکبری با تاکید بر تولید انرژی پاک از ظرفیت انرژی خطوط انتقال آب اظهار داشت: امسال ظرفیت‌سنجی نیروگاه‌های برق‌آبی از طریق قراردادهای سرمایه‌گذاری به تعداد یک مورد در سال انجام می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی از افتتاح نیروگاه برق‌آبی ارومیه در سال 95 خبر داد و گفت: ظرفیت این نیروگاه 300 کیلو وات و میزان سرمایه‌گذاری آن چهار هزار و 500 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه انرژی مورد نیاز تصفیه‌خانه 200 کیلو وات است تصریح کرد: علاوه بر آن ظرفیت مازاد انرژی قابل تحویل به شبکه توزیع برق 100 کیلو وات و درآمد سالانه آن نیز هفت هزار و 700 میلیون ریال است.

اکبری با تاکید بر بهبود راندمان انرژی تاسیسات استان افزود: با این اقدام میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سال 95 به میزان یک هزار و 400 مگاوات ساعت و میزان صرفه‌جویی در هزینه ریالی نیز به یک هزار و 120 میلیون ریال می رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی از مهندسی مجدد تاسیسات در سال 95 به تعداد پنج واحد ایستگاه پمپاژ خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن یک واحد تصفیه خانه آب، 30 حلقه چاه و دو واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب به منظور ارتقای راندمان تاسیسات و افزایش بهره‌وری احداث می‌شود.

ارسال نظرات