مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به این که مردم گیلان خوشفکر و خلاق هستند و باید از ذهن خلاق دانشجویان و جوانان استفاده کنیم، گفت: دخیل کردن بانوان در اقتصاد مقاومتی مثمر ثمر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۵۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علی توشه عصر امروز در مراسم رسم هجرت که به همت مدیریت سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان و با حضور جمع کثیری از دانشجویان فعال جهادی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، گفت: در استان مناطقی هست که  فقر فرهنگی و اعتقادی وجود دارد که نیازمند حضور شما دانشجویان جهادی است.

وی با بیان  این که در عرصه بهداشت و درمان حضور جدی نداریم، گفت: فعالیت های عمرانی زمان زیادی را می‌طلبد که دانشجویان در مناطق محروم به فعالیت بپردازند، اما در عرصه بهداشت و درمان می‌توان فعالیت های یک روزه از قبیل ویزیت رایگان  و غیره را انجام داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به این که 3450خانوار در استان فاقد مسکن هستند، گفت:آمار نشان داده است بالای 250نفر زیر باران زندگی می کنند

توشه با بیان این که مسئولین باید توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند، ادامه داد: مادر شهیدی  در منطقه محرومی زندگی می‌کند و به علت کم توجهی مسئولین نابینا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: باید محرومیت را در نگاهی ببینید که می‌توانید تخصص خودتان را بکار ببرید.

توشه با بیان اینکه شما جهادگران در حوزه اقتصاد فعال بودید، افزود: همه محرومیت ها اقتصادی نیست، باید فعالیت شما همه جانبه باشد  و در عرصه فرهنگی فعالیت خود را بیشتر کنید.

وی با اشاره به آمار بالای طلاق گفت: آمار طلاق بسیاربالاست و از هر 5ازدواج 3 نفر طلاق می‌گیرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: همه مشکلاتی که امروزه در جامعه با آن مواجه هستیم مشکلاتی است که بعد از طلاق بوجود می‌آید.

توشه با اشار به استفاده بالای روستائیان از ماهواره گفت: ماهواره در تمام رو ستاها استفاده می‌شودو  غیرت و حیا را از مردم جامعه گرفته ست.

وی با بیان این که هدف ماهواره دین زدایی است، گفت: امربه معروف از جامعه ما برچیده شده و این بزرگترین معضل است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  افزود: فقرسیاسی در جامعه زیاد است و در این راستا باید از تخصص شما دانشجویان جهادی استفاده کرد.

توشه با اشاره به این که مردم گیلان خوشفکر و خلاق هستند و باید از ذهن خلاق دانشجویان و جوانان استفاده کنیم، گفت: دخیل کردن بانوان در اقتصاد مقاومتی مثمر ثمر خواهد بود
ارسال نظرات