فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال برای نصب و راه اندازی 68 دستگاه دوربین ترافیکی در شهرهای مختلف این استان نیاز است.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
سردار غلامعباس غلامزاده در نشست کمیته پایش تصویری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان اعتبار باید برای فیبر نوری، فونداسیون و تامین تجهیزات مورد نیاز هزینه شود.
وی بیان کرد: برآورد دوربین های ترافیکی مورد نیاز برای نصب و راه اندازی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام و به ناجا اعلام شده است.
غلامزاده اظهار کرد: بر اساس این برآورد در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، سی سخت، باشت، چرام و بهمئی به ترتیب 31، 15، 9، چهار، چهار، سه و دو دستگاه دوربین ترافیکی نیاز است که باید نصب و راه اندازی شود.
وی عنوان کرد: اولویت نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب با یاسوج، گچساران، دهدشت و سی سخت است.
غلامزاده ابراز داشت: دیگر استان های کشور در زمینه نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی از کهگیلویه و بویراحمد جلوتر هستند و باید برای رفع و جبران این عقب ماندگی تلاش و همت جدی در استان شود.
وی افزود: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در نقاط مختلف استان آمادگی کامل دارد و تعدادی نیروی انسانی را نیز در این راستا آموزش داده است.
غلامزاده گفت: در مورد اهمیت چشمگیر نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد همین بس که ابزاری مهم برای تامین امنیت، کنترل ترافیک، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و بهبود روند صدور جرایم راهنمایی و رانندگی است.
ارسال نظرات