فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن:

امروزه عده‌ای علم آشتی با استکبار را بر افراشته‌اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بیان داشت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای علم آشتی با استکبار را بر افراشته اند و حل مشکلات اقتصادی را در دوستی با او می‌بینند.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۲۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدارعلی محبی در جشنواره برترین‌های صالحین برسکن که با حضور سرگروه های حلقه های صالحین در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین به حدیثی از ائمه معصومین(ع) اشاره کرد که دنیا مانند متاعی است که هرکس به اندازه وسع و ظرفیت خود از آن بهره می گیرد.

وی در ادامه به وضعیت حلقه های صالحین بسیج پرداخت و گفت: شرایط حلقه های صالحین در سال جاری با سال های گذشته متفاوت است و امسال باید بصورت عملی به مشکلات و رفع آن در بسیج پرداخته شود و سرگروه ها، متربیان را باید همانند فرزندان خود بدانند و در حل مشکلات آنان در حوزه های مختلف دریغ ننمایند.

محبی در ادامه انتظارات از صالحین را گسترده و عمیق دانست و افزود: ولایت مداری یکی از شاخصه های اصلی صالحین است.

وی در ادامه استکبار ستیزی را یکی دیگر از شاخصه های صالحین برشمرد و گفت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که عده ای علم آشتی با استکبار را بر افراشته اند و حل مشکلات اقتصادی را در دوستی با او می بینند که البته تفکر غلطی است و اگر توان این کار را داشتند ابتدا مشکلات خود را حل می کردند تا شاهد راهپیمایی های مختلف علیه سیاست های اقتصادی در کشور خود نباشند.

محبی تعمیق باورهای دینی و مذهبی و سبک زندگی اسلامی و تبیین گفتمان ولایت را از دیگر شاخصه های صالحین عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی، مدیر تربیت و آموزش صالحین ناحیه، هدف از ایجاد و برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت و تقویت ارکان شجره طیبه صالحین دانست و گفت: در همین راستا از 2 سایت برتر صالحین نیز تجلیل شد و حلقه های برتر معرفی شده از میان حدود پانصد حلقه فعال صالحین بسیج شهرستان انتخاب شدند.  

در ادامه از 12 حلقه صالحین برتر بسیج با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها