تحویل پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی با پیش شرط تکمیل طرح

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :پروژه‌های عمرانی به سرمایه‌گذاری تحویل داده می‌شود که پروژه را به صورت کامل تحویل دهند نه اینکه پروژه را زخمی کنند. .
کد خبر: ۸۶۸۲۷۱۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

سیدموسی خادمی عصر امروز در جلسه واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش غیردولتی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور و این استان زیاد است، گفت: اولویت دولت در سال قبل و سال جاری واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تحت مشارکت بخش عمومی و دولتی به سرمایه‌گذاران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد پروژه‌های قابل واگذاری در استان مشخص شدند و این پروژه‌ها با حفظ کاربری به سرمایه‌گذاران تحویل داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: دولت نگاه درآمدی برای واگذاری طرح‌ها ندارد و اتمام هرچه سریع‌تر طرح‌ها اولویت دولت است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی با 80 درصد تخفیف به سرمایه‌گذار تحویل داده می‌شود، افزود: پروژه‌های گردشگری، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی و درمانی در استان قابلیت واگذاری به سرمایه‌گذاران را دارند.

خادمی با بیان اینکه رسانه‌های استان به این موضوع به صورت جدی بپردازند، گفت: مشکلات مالی و اعتباری دولت مانع از اتمام این پروژه‌ها در زمان مقرر شده، ضمن اینکه سایر استان پروژه‌های لوکسی دارند اما در کهگیلویه و بویراحمد برخی پروژه‌های در حال احداث طرح اولیه و نیازمند هستند و در صورت تعطیل استان دچار ضرر و زیان می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در پروژه‌های راه‌سازی فرصت خوبی وجود دارد و از این فرصت استفاه شود، افزود: کسانی که توانمندی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی را دارند در طرح‌های استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی به سرمایه‌گذاری تحویل داده می‌شود که پروژه را به صورت کامل تحویل دهند نه اینکه پروژه را زخمی کنند. .

ارسال نظرات
آخرین اخبار