خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

آزادسازی خرمشهر عینیت پیروزی عقیده و ایمان بر سلاح بود

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر عینیت پیروزی عقیده و ایمان بر سلاح بود، گفت: در این عملیات رزمندگان توانستند با ایمان قوی و عزمی راسخ بر دشمنی که تمام امکانات را در اختیار داشت پیروز شدند.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۶۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این روز یادآور روز فتح غرورآفرین خرمشهراست.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت این روز افزود: در چنین روزی سپاه اسلام توانست دشمن تا بن دندان مسلح عراق را از پای در آورد و دشمنی را که آمده بود برای همیشه بماند، بیرون راند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه پیام حماسه آزادسازی خرمشهر اتحاد و هم‌فکری نیروهای انقلابی است، افزود: باید تمام ابعاد این عملیات بازبینی و بیان شود.

وی با بیان اینکه باید حماسه و فتح خرمشهر در برنامه‌های سپاه و بسیج گنجانده شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا پیام این عملیات بزرگ و حماسه ساز و ایثار گری و از خود گذشتگی رزمندگان به نسل جوان امروزی انتقال یابد.

رجبی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر عینیت پیروزی عقیده و ایمان بر سلاح بود، گفت: در این عملیات رزمندگان توانستند با ایمان قوی و عزمی راسخ بر دشمنی که تمام امکانات را در اختیار داشت پیروز شدند و امروز نیز باید با تکیه بر این اصل در مقابل دشمنان ایستاد.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل مؤثر در موفقیت و آزادی خرمشهر وحدت نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و نیروهای عشایری و... بود که همه دست به دست هم دادند و خرمشهر را آزاد کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: در آن عملیات دشمنی که آمده بودظرف چند روز کشور را بگیرد خوار و زبون شد و در مقابل اتحاد و همدلی نیروهای مسلح ایران از پای درآمد تا درسی برای جهانیان باشد.

وی با بیان اینکه ایران انقلابی هیچ گاه زیر بار زور نخواهد رفت، افزود: خیانت بنی صدر باعث شد که ما خرمشهر را از دست بدهیم چراکه او یک تفکر غربی داشت اما با تفکر انقلابی رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد.

رجبی با تأکید بر تررویج فرهنگ دفاع مقدسس در جامعه تصریح کرد: هر جا که تفکر انقلابی باشد پیروزی حاکم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات