سلیمی در گفت‌وگو با «بسیج»:

رضایت اسرائیل از قرارداد یکطرفه برجام طبیعی است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: بیش از آنکه تحت تاثیر بازی های سیاسی دشمن باشیم باید به واقعیت های میدانی توجه کنیم و مراقب باشیم در زمینی که دشمن در حال طراحی است بازی نکنیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۵۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سکوت رژیم صهیونیستی در پسابرجام گفت: باید چند نکته مهم در این خصوص را در نظر داشته باشیم اول اینکه صهیونیست ها جدا از حکومت آمریکا تعریف نمی شوند و لذا اختیاری در اظهار نظر مستقل نیز ندارد و وقتی آمریکایی ها از این قصه رضایت دارند لذا اسرائیلی ها نیز در این زمینه سکوت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بحث مخالفت یا موافق رژیم صهیونیستی با برجام را زیاد نباید جدی گرفت چرا که این اقدامات برای انحراف در افکار عمومی است، گفت: البته نباید از این مساله نیز غافل شویم که برجام با توجه به عدم پایبندی طرف های غربی به تعهداتشان عملا یک طرفه شده است و همین عامل نیز خوشحالی و خرسندی رژیم صهیونیستی را در بر دارد.

سلیمی خاطرنشان نمود: بیش از آنکه تحت تاثیر بازی های سیاسی دشمن باشیم باید به واقعیت های میدانی توجه کنیم و مراقب باشیم در زمینی که دشمن در حال طراحی است بازی نکنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار