خرسند در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

انتخاب آیت الله جنتی تقویت جایگاه رهبری بود

خرسند ادامه داد: انتخاب آیت الله جنتی با سابقه و تعهدی که به نظام و آرمان های انقلاب دارند نشان دهنده این است که خبرگان در جایگاه تقویت رهبری است و به فصل الهی تقویت این جایگاه با انتخاب امروز روند بهتری به خود می گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۴۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: به فرموده امام راحل عظیم الشان مجلس خبرگان تقویت کننده رهبری و ولایت فقیه است اما برخی به دنبال آلوده سازی این مجلس و قداست زدایی از آن هستند و تلاش دارند تا با کشاندن بازی های سیاسی و جناحی به خبرگان، شان این مجلس را بشکنند و سپس در جهت تضعیف رهبری و ولایت فقیه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه  آیت الله شاهرودی و دیگر آیات از علمای شاخص و معتقد به نظام هستند، افزود: اما خبرگان با انتخاب  آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس نشان دادند که وارد بازی های سیاسی نمی شود و به تکلیف عبادی و سیاسی خود عمل می کنند.

خرسند ادامه داد: انتخاب آیت الله جنتی با سابقه و تعهدی که به نظام و آرمان های انقلاب دارند نشان دهنده این است که خبرگان در جایگاه تقویت رهبری است و به فضل الهی تقویت این جایگاه با انتخاب امروز روند بهتری به خود می گیرد.
ارسال نظرات