معاونین بانک مهر اقتصاد در هفته جاری و هفته آتی با حضور در مرکز ارتباطِ مهر پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی بانک و هموطنان عزیز هستند.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۲۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، منصور شیخ الاسلامی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مدیران ارشد بانک در راستای تکریم ارباب رجوع و آشنایی بیشتر با نیازها و خواسته‌های مشتریان و سپرده گذاران با حضور در مرکز ارتباط مهرِ بانک مهر اقتصاد به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و ابهامات هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک جدول زمانبندی این برنامه 5 روزه را بدین ترتیب اعلام کرد: چهارشنبه پنجم خرداد ماه معاون طرح و توسعه، شنبه معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات، یکشنبه معاون حقوقی و وصول مطالبات، سه شنبه معاون اعتبارات و بین الملل و یکشنبه شانزدهم خردادماه معاون بازرسی و حسابرسی بانک از ساعت 9:30 الی 11:30 در این مرکز حضور دارند.

مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت افزود: مدیران عالی بانک در مرکز ارتباطِ مهر علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مشتریان، پاسخگوی سوالات و ابهامات کارشناسان پاسخگوی این مرکز در حوزه فعالیت معاونت متبوع خود نیز خواهند بود.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: حضور مدیران ارشد بانک در مرکز ارتباط مهر موجب ارتقاء سطح معلومات تخصصی کارشناسان این مرکز و آشنایی بیشتر با ابعاد عملکردی آن می‌شود.

وی مشتریان را بزرگ ترین سرمایه های بنگاه های اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد برنامه‌های متعددی در راستای افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان اجرا کرده است که طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان، ایجاد باشگاه مشتریان، راه اندازی مرکز ارتباط مهر، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب به سپرده گذاران از جمله اقداماتی است که در حوزه تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.

مشتریان گرامی می توانند با شماره 8989-021 مرکز ارتباط مهر بانک مهر اقتصاد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات