خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان:

راه‌اندازی پایگاه بسیج معلولین کمک به آنها در کارهای فرهنگی است

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: راه‌اندازی پایگاه فرهنگی بسیج، می‌تواند در وهله نخست کمک بزرگی به تمام معلولین در کارهای فرهنگی باشد.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا الوند در مراسم افتتاح پایگاه مؤسسه خیرین حامی معلولین همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب آزادسازی خرمشهر، آزادسازی خاک نبود، آزادسازی ارزش‌های دینی و فرهنگی و ملی ما بود.

وی با بیان اینکه شهید جهان‌آرا و همرزمانش در دفاع مقدس باعث شدند که ما با آرامش گام برداریم، افزود: نکته‌ای که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها به آن اشاره کردند این است که جنگ امروز ما دیگر جنگ با توپ و تفنگ و تانک نیست، جنگ امروز جنگ فرهنگی است، جنگ برنامه‌ها و نرم‌افزارها است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان تصریح کرد: جنگ امروز جنگی است که دشمن لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه در ذهن ما شروع کرده و در خانه‌های ما گام گذاشته، آرام و بیصدا، بدون اینکه احساس کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

وی یادآور شد: افتتاح پایگاه بسیج معلولین به نوعی با فرآیندها و مأموریت‌های اصلی سازمان بهزیستی کشور ارتباط بسیار تنگاتنگی دارد.

الوند عنوان کرد: همدان استان فرهنگ‌خیز و صاحب تمدن کشور است و کاری که در عرصه فرهنگی شروع کرده نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به مأموریت‌های اصلی سازمان بهزیستی بیان کرد: توانمندسازی نیروهای تحت پوشش این سازمان از مهمترین مأموریت‌های این سازمان است که در سرلوحه امور قرار دارد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه فرهنگی بسیج، می‌تواند در کارهای فرهنگی در وهله نخست به تمام معلولین و در راستای مأموریت‌ها و سیاست‌های کلان دولت از جمله سازمان بهزیستی اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود این مجموعه به آموزش، رویکردها و راه‌اندازی و نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی و ملی کشور می‌توانیم در دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

الوند با بیان ینکه برای به دست آوردن تجربیات بزرگ باید بهایی بزرگ را بدهیم، عنوان کرد: در این عرصه با استفاده از ظرفیت و امکاناتی که در استان همدان با حضور خیرین بزرگ وجود دارد و مهد علما و ادیبان و فرهیختگان بسیاری است، می توانیم اقدامات بزرگی انجام دهیم.

وی با اشاره به جامعه و خانواده سالم گفت: برای داشتن جامعه و خانواده سالم باید اعضای آن نسبت به مسائل پیرامونشان هوشمند، بادرایت، دانشمند، آگاه و دانش محور باشند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: بسیج با کار بزرگی که در کشور انجام می دهد می تواند ما را از خطرات و عوامل تهدیدکننده در برابر خطرات درونی و بیرونی کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات