فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: بي‌شك آزادسازي خرمشهر يكي از درخشان‌ترين و شاخص‌ترين صفحات تاريخ ايران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در آیین افتتاحیه مراسم بازسازی عملیات بیت المقدس در شهر اهرم گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر قرار داریم که یک نقطه عطفی در حرکت مجاهدانه ملت انقلابی ایران بود.

وی با بیان‌اینکه فتح خرمشهر به معنای از دست رفتن تمام آرزوهای صدام و استکبار بود، اضافه کرد: فتح خرمشهر یعنی شکست قطعی صدام و تمام برنامه‌های استکبار و از همه مهمتر شکست تمام تحلیل‌های آنها درباره ناتوانی ایران در مدیریت این جنگ بود.

ملاکی تصریح کرد: در فاصله زمانی 9 اردیبهشت ماه سال 1360 تا سوم خرداد همان سال، غیورمردان و پاسداران به رهبری ولی فقیه زمانشان امام خمینی(ره) با وجود کمی نیرو فتح‏الفتوحی بزرگ را به یاری و پشتوانه خداوند به انجام رساندند.

وی افزود: وعده خداوند در سوم خرداد ماه محقق شد؛ چرا که خداوند وعده داده است که اگر دین مرا یاری کنید، همانا من شما را یاری می‌کنم.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: خداوند متعال آنچنان رعب و وحشتی در دل عراقی‌ها افکند که با وجود حمایت غرب و شرق نتوانستند کاری از پیش ببرند و شکست خوردند و به حق به فرموده امام(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی تاکید کرد: همان همت و تفکری که سب شد تا ما با دست خالی خرمشهر را فتح کنیم امروزه سبب شد است در سوریه عراق غزه لبنان یمن و بحرین دشمنان اسلام و ایران به ستوه بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها