امام جمعه اهرم:

فتح خرمشهر نصرت الهی بود که از آستین همت رزمندگان اسلام بیرون آمد

امام چمعه اهرم گفت: فتح خرمشهر نصرت الهى بود كه از آستين همت بلند و ايمان خالص رزمندگان و فرماندهان اسلام بيرون آمد تا تأثير اراده و انگيزه و خلاقيت و شجاعت و قيام براى خداوند متعال را به رخ همه انسانها بكشد.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۹۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ حجت الاسلام عیسی راستگو در آیین بازسازی عملیات غرور آفرین بیت المقدس در شهر اهرم اظهار داشت: اگر امروز در هر شهر و روستا به گلزار شهيدان گذر كنيم و تاريخ نقش بسته بر سنگرها را مرور كنيم،خواهيم ديد كه مجموعه شهيدان سوم خرداد 1360 الگويي كوچك از ملت مقاوم ايران است كه چونان سپهري پر ستاره مي درخشد.

وی افزود: بدون ترديد اگر جانفشانى ها و درايت و صبر و استقامت و جسارت و خستگى ناپذيرى فرماندهان جوان و مخلص در همه مراحل شناسايى، طرح ريزى، سازماندهى و اجراى اين عمليات بزرگ نبود، ملت ما نمى توانست پيروزى و آزادسازى خرمشهر را در سوم خرداد سال ۶۱ جشن بگيرد.
راستگو گفت: سوم خرداد يك حماسه ملي است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه هاي دفاع نبود، نه حماسه آن پيروزي تحقق مي يافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پيروزي. لذا به حق مي توان گفت پاسداشت فتحخرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمي در همه صحنه هاست.

وی به برگزاری مراسم همایش بزرگداشت آیت الله معتقد اهرمی در 5 خرداد ماه نیز اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور آحاد مردم فهیم و همیشه در صحنه تنگستان با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات