خبرهای داغ:

پروژه برق رسانی روستای غرابی علیا هندیجان افتتاح شد

رییس اداره برق هندیجان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر پروژه برق رسانی روستای غرابی علیا از توابع شهرستان هندیجان به مساحت ۴کیلومتر با اشتراک ۲۰خانوار افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۷۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،سه شنبه پیش از ظهر پروژه برق رسانی به روستای غرابی علیا در شهرستان هندیجان با حضور فرماندار ،امام جمعه ،رییس اداره برق ،مشاور ورییس سازمان خدمات روستایی آبفا استان ،رییس نظارت بر بهره برداری آبفا استان و جمعی از مسؤلان محلی واهالی روستای غرابی علیا هندیجان در روستای غرابی علیا افتتاح شد.

اسماعیل شعبانی در این مراسم افتتاح پروژه برق اظهار کرد:در فاصله سه ماه با هزینه مبلغ ۲۰۰میلیون تومان از اعتبارات استانی از اول جاده گمرک قدیم تا روستای غرابی با نصب دو دستگاه ترانز فر ماتور و ۴۴پایه برق رسانی به غرابی علیا از توابع شهرستان هندیجان انجام گرفته است.

وی افزود:در  خود روستا غرابی علیاحدود ۲۳پایه نصب شده است.

وی بابیان تأمین برق اهالی روستا غرابی علیا با جمعیت بیشتر گفت:با راه اندازی   دو شبکه متوسط و شبکه ضعیف برق  در خود روستای غرابی علیا پیش بینی می شود با افزایش جمعیت  برق بیش از ۵۰خانوار  روستا با سهولت  تأمین می شود.

شعبانی رییس اداره برق هندیجان عنوان کرد:به طور ۲۴ساعته ۲اکیپ اتفاقات برق شهرستان  بصورت شیفتی آماده خدمات رسانی به مردم شهرستان هندیجان است.

وی با اشاره به قطعی برق در شهرشتان و روستا ها بیان کرد:با تلاش شبانه روزی نیروهای اداره برق مشکلی در خصوص قطع برق نداشتیم و روستاها با کمترین فاصله زمانی برق دار شدند.

در ادامه مراسم افتتاح پروژه  برق رسانی به روستای غرابی علیا فرماندار هندیجان سید مهران رفیعی گفت:سالروز فتح خرمشهر را گرامی میدارم و روستای غرابی با نثار ۵شهید از افتخارات نظام مقدس اسلامی ایران است و برق رسانی به روستا ها بالای ۱۰خانوار از طرح های مهم و تأثیر گذار در زندگی روز مره مردم است.

وی افزود:از اولویت های مهم در روستاها اشتغال است با فراهم شدن اشتغال بقیه نیاز ها شامل گاز و آب و برق تأمین خواهد شد.

وی بابیان رونق محصولات کشاورزی در روستاهای هندیجان گفت: با ساماندهی و مدیریت  به رونق  کشاورزی و دامپروری وحتی گردشگری روستایی در هندیجان   همه دستگاه های اجرایی همکاری داشته باشند.

در ادامه مراسم امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور درباره درست مصرف برق  گفت:درست مصرف نمودن برق و همچنین گاز و آب از اهمیت ویژه ایی برخوردار است .

وی افزود:اداره مسکن هندیجان حدود ۱۰۰۰متر را پیش بینی کرده زیر ساخت و بازسازی   جاده  و جداول و معابر روستایی غرابی علیا با هزینه مبلغ ۷۰۰میلیون تأمین و آسفالت  کند.

وی بیان تأمین آب شرب برای بیش از ۲۰خانوار غرابی علیا در هندیجان گفت:باهمکاری آبفای بخش روستایی آب  شرب این روستا بوسیله تانکر آب رسانی می شود.

در پایان مراسم مسؤلان استانی ومحلی از خود روستا و  نیمه ساخت  مسجد روستا غرابی علیا بازدید نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار