فرمانده سپاه بابلسر در سالروز حماسه خرمشهر:

ایمان و اراده رزمندگان استحکامات دشمن را از بین برد

فرمانده سپاه بابلسر گفت: عملیات بیت‌المقدس یا فتح خرمشهر به برکت توکل به خدا با اراده پولادین و تکیه بر علم و اراده رزمندگان و در کنار آن با بهره‌گیری از نیروها و عناصر داخلی توانست موانع و استحکامات دشمن را از میان بردارند.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۶۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر و روز حماسه، مقاومت و ایثار در سینما شقایق بابلسر، اظهار داشت: هر ملتی اگر ماهیتش مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد ذات استکبار ستیزی، ضد اسرائیلی و ضد آمریکایی در او نهفته باشد و مهمتر اگر مردمی باشد و مبتنی بر دموکراسی باشد قطعاً چالش‌ها، سختی و گردنه‌های متعددی را پیش رو خواهد داشت.

وی افزود: این گردنه‌های سخت اما در عین حال پیچیده و دشوار اگر برای دفاع از عزت، شرف و تمامیت عرضی کشور و مهمتر برای دفاع از اندییشه‌ها، باورها و غیرت دینی از یک ملت نشر داده شود بسیار با ارزش است.

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: یکی از آن چالش‌هایی که در عصر معاصر تقارن پیدا کرد با یک رویداد بسیار مهم جنگ تحمیلی و همان دفاع مقدس بوده که اوج و تجلی آن را در فتخ خرمشهر مشاهده شد و به عنوان یک روز ملی است.

حسین‌نژاد افزود: گردهمایی برای پاسداشت سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر از چند منظر قابل تحلیل است.

وی بیان داشت: عملیات بیت‌المقدس یا فتح خرمشهر به برکت توکل به خدا با اراده پولادین و تکیه بر علم و اراده رزمندگان و در کنار آن با بهره‌گیری از نیروها و عناصر داخلی توانست موانع و استحکامات دشمن را از میان بردارند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر یک روز ملی است، گفت: بدلیل اینکه تا قبل از فتح خرمشهر رزمندگان ما در لاک دفاعی قرار داشتند و بعد از فتح خرمشهر در فاز تهاجمی قرار گرفت و یک فتح بابی برای پیروزی در عملیات بعدی شد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه حضور نمایندگان مجامع بین‌المللی برای ایجاد آتش بست و پایان جنگ ناظر به همین موضوع است، افزود: دشمن قصد داشت خرمشهر را به عنوان نماد مقاومت و نماد پیروزی برای خود مصادره نماید که به برکت توکل به خدا و رشادت‌ها و شجاعت‌هایی که فرزندان این انقلاب با رهبری و درایت حضرت امام(ره) انجام دادند توانستند در مقابل دشمن پیروز شوند و اهداف شوم دشمن را خنثی کنند.

وی گفت: اکنون پس از گذشت سال‌ها خرمشهر همچنان به عنوان نماد همبستگی بین ملت ایران است و انگار فرزند گمشده این ملت به آغوش مردم برگشته است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر در عملیات بیت المقدس 20 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: امروز ضمن گرامیداشت عملیات خرمشهر، یاد، نام و خاطره این شهیدان را گرامی می‌داریم.


انتهای پیام/ت


منبع: تسنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها