خبرهای داغ:
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با اشاره به این‌که برگزاری حداقل پنج اردوی جهادی مستقل و غیرمستقل توسط بنیاد نخبگان تا پایان امسال مدنظر است، گفت: در نظر داریم پیش از برگزاری کنکور سراسری یک اردوی جهادی به مناطق عشایری جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۵۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

دکتر علیرضا زراسوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری بسیج، منطقه خوزستان، با بیان این‌که یکی از رویکردهای اخیر بنیاد نخبگان، برگزاری اردوهای جهادی اجتماعی، علمی و سلامت است اظهار کرد: در سال 94 تنها یکی، دو مورد از این اردوها با همکاری بسیج جامعه پزشکی برگزار شد اما امسال در نظر داریم تا پایان سال 95 حداقل چهار، پنج اردوی جهادی برگزار شود.

وی افزود: این اردوها به 2 دسته مستقل توسط خود بنیاد نخبگان و غیرمستقل با همکاری بسیج جامعه پزشکی و با هدف تعهدبخشیدن به نخبگان در قبال جامعه خود با توجه به نعمت خدادادی استعداد و مسئولیت‌پذیرتر کردن آنان برگزار می‌شوند.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان ادامه داد: پس از اعلام آمادگی افراد در شاخه‌های مختلف پزشکی، علوم پایه، فنی مهندسی و ... اعزام به مناطق کم‌بضاعت جهت کمک به دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های کنکور برای آن‌ها، معاینات پزشکی و ... صورت می‌گیرد که اکنون مناطق شمال و جنوب خوزستان مدنظر قرار دارند.

زراسوندی با اشاره به اردوی جهادی سلامت به مناطق کم‌بضاعت مسجدسلیمان که پایان این هفته برگزار می‌شود، گفت: در جلسه‌ای که با حضور فرماندار مسجدسلیمان برگزار شد، از او خواسته شد مناطقی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند را معرفی کند. 30 نفر در قالب سه تیم مشاوره روان‌شناسی و خانواده، تیم پزشکی و پیراپزشکی شامل کل شاخه‌های پزشکی و تیم مشاوره علمی جهت تدریس و رفع اشکال دانش‌آموزان به این اردو اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این اردوبه‌مدت2روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 6 و 7 خردادماه و اردوی بعدی به احتمال زیاد در شهرستان باوی برگزار خواهد شد؛ همچنین درنظر داریم پیش از برگزاری کنکور سراسری یک اردوی جهادی نیز به مناطق عشایری جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد و برگزاری کلاس کنکور برای آن‌ها برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها