خبرهای داغ:
سردارغیاثی گفت:خرمشهر یک نقطه کلیدی بود و با فتح خرمشهر کشور ما از حالت انفعال به حالت فعال در مذاکرات بین المللی رسید و با این پیروزی انقلاب خود را به عنوان یک کشور مستقل تثبیت کردیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۴۹۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی درجمع بسیجیان شهرستان قاین با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروزهمه تلاشهای ما درراستای نهضت جهانی امام زمان است و امروز انتظار، تمرین ولایت پذیری است ورمز پیروزی های ما ارتباط امت با اما م معصوم است وامروز رهبری این نهضت را امام معصوم هدایت می کند و ماه شعبان پیام های زیادی نیز برای ما دارد .

امروزانتظار، تمرین ولایت پذیری است

سردارغیاثی اظهارداشت:سرباز امام زمان(عج) لیاقت وصلاحیت می خواهد ویک منتظرواقعی پیوسته بایستی جهت تعالی اخلاقی ومعنوی خود تلاش کند،یک منتظرواقعی باید از شیوه های دشمن آگاه باشد ویک منتظرواقعی پیوسته بایستی عنصرآگاهی را درزندگی خود مدنظرداشته باشد.

وی عنوان کرد: اگر اینگونه شد می توانیم مدعی این باشیم که همه تلاش هایمان در راستای نهضت انتظارآقاست وبه حق مردم درسال های بعد از پیروزی انقلاب این را نشان داده اند که همواره در همه صحنه های نظام وانقلاب درهرجایی که نیاز بوده است جان فشانی کرده اند.

وی بااشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه بهارقرآن است وهمه ما محتاج تعالیم قرآنی هستیم واین کتاب انسان ساز ومجموعه کاملی برای هدایت بشر است. ما امروز درمان همه دردهای خود را بایستی در قرآن بجوییم . قرآن حاوی سخن زنده خداست وآیه های قرآن آیه های زندگی است ونکند که قرآن درمحجوریت بماند.

فرمانده سپاه انصارالرضا ادامه داد: ترس دشمنان از این کتاب انسان ساز واین هادی بشریت است ودشمنان وقتی با جوانان پاکی مواجه می شوند که دروصایای خودودر ادبیات گفتاری خود قبل از عملیات ها از قرآن تاسی می جستند به ای نتیجه رسیده اند که تازمانی که قرآن دربین مسلمانان باشد سلطه محال است.

وی ابراز داشت: امروز ترس دشمنان اسلام از قرآن است وامروز در آمریکا از قرآن به عنوان یکی از مولفه های تروریست یاد می کنند.

سردارغیاثی با اشاره به برگزاری مراسم سوم خرداد خاطرنشان کرد: امروزبه دلیل پاسداشت وبزرگداشت این روز عزیز مراسماتی در سراسر کشور پیش بینی می شود وتوجه به این مناسبتها فرصتهایی را ایجاد کرده است که دشمن همواره در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران درحالت انفعال باشد .

وی بیان کرد: من معتقدم که اگر ما نتوانیم حقایق دوران دفاع مقدس را آن گونه که اتفاق افتاده است به نسل حاضرونسل های بعد بگوییم ممکن است دفاع مقدس ما دچار تحریف شودچیزی که دشمنان نظام وانقلاب آن را در مسیر اهداف وکارخود قرارداده اند.

غیاثی بااشاره به عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات هایی است که توسط سپاه وارتش طراحی شد وبه مرحله اجرا گذاشته شد وتوفیقات بسیار خوبی را داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا خاطرنشان کرد: جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند حقایق دوران دفاع مقدس برایشان خیلی لذت دارد واگر بخواهیم تحلیلی از دوران دفاع مقدس داشته باشیم جوانان ونوجوانان ما بایستی بدانند کشورما درچه شرایطی انقلاب کردواین انقلاب درچه شرایطی به پیروزی رسیدودشمنان دراین مسیر چه دسایس وحیله هایی را قراردادند.

سردار غیاثی تصریح کرد: کشور ما به جهت وضعیت سوق الجیشی درجهان اسلام شرایط خاصی داشت ودشمن این را درک می کردکه اگر انقلاب اسلامی به اهدافش برسد قطعا این انقلاب به سایر کشورهای اسلامی سرایت خواهد کرد.

وی افزود: این موضوع این در غالب قدرت نفوذ معنوی انقلاب اسلامی درکشورهای مختلف جهان اسلام شکل گرفته است ودقیقا این همان نکته ای است که آمریکا ودشمنان انقلاب ازآن واهمه داشتند.

خرمشهر یک نقطه کلیدی بود

سردارغیاثی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منازعات داخلی وموج کودتاها درایران شکل گرفت وعلی رغم اینکه کشورهای معاند دربرابر انقلاب اهداف خاصی را دنبال می کردند وآمریکا واسرائیل درصدد براندازی ایران بودندو.. ولی تفاوت دردیدگاهها باعث تحمل انقلاب نشد ،باعث شد که آنها را هماهنگ کند وجنگ را برملت ما تحمیل کند

وی عنوان کرد: بعثی ها که از طرف آمریکا پشتیبانی می شدند ظرف 3ماه هرآنچه که میتوانستند به تصرف خود دربیاورند را تصرف کردند.

یکی از هدف های کلیدی ومهم دشمن الحاق خوزستان به عراق با توجه به موقعیت خاص این استان بود واگراین اتفاق می افتادمی توانست راهی برای ورود ونفوذ به کشور باشد .

خرمشهر 35روز مقاومت کرد وبعداز این مقاومت به دست بعثی ها افتاد وبعداز19ماه درعملات بیت المقدس خرمشهر به ایران بازگردانده شد.

غیاثی بیان داشت:عملیات بیت المقدس یک عملیات بسیار بزرگ بود که رزمندگان ما توانستند با مقاومت خود آن را از تصرف کشور بعثی که اتاق فکری رابراساس تکنولوژی برترداشتند وکاررا برای رزمندگان مادشوار کرده بود درآوردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا گفت: فرزندان انقلاب وفرزندان امام (ره)اقدامات فاخری کردند که همواره بایداین نسل ما ونسل های بعدی به اقدامات فاخر پدران خود افتخارکنند.

وی عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین عملیات های در دوران دفاع مقدس دانست وگفت: با همدلی ووحدت بین نیروهای نظامی وانتظامی وبسیجیان ونیروهای مردمی افتخارات بزرگی نصیب ما شد.

دراین عملیات غنائم زیادی به دست نیروهای ما افتاد وجمع زیادی از نیروهای دشمن به هلاکت رسیدند واین پیروزی وفتح خرمشهررا کسی باور نمی کرد.

خرمشهر یک نقطه کلیدی بود وبا فتح خرمشهر کشورما از حالت انفعال به حالت فعال در مذاکرات بین المللی رسید وبا فتح خرمشهر انقلاب خودرا به عنوان یک کشورمستقل تثبیت کردیم .

برات زاده فرمانده سپاه قاین نیز در این مراسم گفت: نیروهای مردمی وبسیجیان ما دردروان دفاع مقدس اثبات کردند که درمقابل هرتجهیزات ونیرویی توان استقامت دارند وهمان طور که خرمشهر را پس از سقوط که یکی از دلایل آن خیانت نیروهای خودی بود دوباره به پیروزی رساندنددرهرزمانی که اگر نیاز باشد ایستادگی خواهندکرد.

فرمانده سپاه قاین اظهار کرد: امروز با افتخار عرض می کنیم که هیچ قدرت وهیچ نیرویی دردنیا یارای مقابله با نیروهای جمهوری اسلامی وبه خصوص بسیج دشمن شکن را ندارد مگر اینکه خدایی نکرده از درون واز بین نیروهای خودی کسی خواسته باشد به نظام لطمه وصدمه ای برساند که بازهم بسیجیان بیدار وهوشیارند ودرهمه عرصه ها نقش آفرین بوده ونقش آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: روز سوم خرداد روز ملی وایثار ومقاومت وفداکاری است واین همه افتخار ووعزت وسربلندی در کشور مدیون خون شهداست وان شاء الله که ماهم رهرو راه این شهیدان وامام شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها