خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاین گفت: در راستای اعزام کاروان های ارتحال امام امسال 10اتوبوس سهمیه شهرستان قاین است که براساس آمار450نفربه این مراسم اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۴۸۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سروان کاری جانشین فرمانده سپاه قاینات در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحام امام (ره) گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام به عنوان یک وظیفه وتکلیف امروز برگردن ما مسئولین است وباید آن طورکه شایسته و بایسته است این انقلاب را به ملت های سراسر جهان بشناسانیم.

وی عنوان کرد: نسل جوان ما نیاز دارند که با آرمانها واندیشه ها وافکار امام وانقلاب آشنا شوند واین هم از بُعد جهانی که صدور انقلاب وخواسته امام است و هم از بعد داخلی که نسل جوان ما باید آمادگی در برابر دشمن داشته باشند اهمیت دارد .

کاری ادامه داد: نیاز است که همه دستگاههای اجرایی شهرستان آن طورکه شایسته شخصیت حضرت امام است زمینه را برای حضور کاروان های ارتحال امام در مرکز وحضو رمردم در مراسم محوری شهرستان فراهم نمایند.

جانشین فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاین از برگزاری مراسم ارتحال امام همزمان با نماز مغرب وعشاء در روز14خرداد در محل ستاد فرماندهی سپاه قاین خبرداد و گفت: در راستای اعزام کاروان های ارتحال امام امسال 10اتوبوس سهمیه شهرستان قاین است که براساس آمار450نفربه این مراسم اعزام خواهندشد.

کاری گفت: براساس دستورالعمل هایی که از استانداری به فرمانداری ها ابلاغ شده است حمل ونقل زائرین برعهده هرشهرستانی است ولذا باید از ظرفیت های همه ادارات برای اعزام به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) استفاده شود.

وی خواستار همکاری بیشتر وبهتر مسئولین در مراسم ارتحال امام شد وگفت: براساس دستورالعمل های مربوطه ، کمیته های ستادارتحال امام خمینی(ره)هرچه سریعتر تشکیل وموارد درخواستی دراین کمیته ها بررسی ونتایح به دبیرخانه مربوط ارسال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها