فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فريمان:

فتح خرمشهر معجزه‌اي الهي بود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فريمان عمليات الي بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر را معجزه‌اي الهي دانست.
کد خبر: ۸۶۸۲۴۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار شمس همزمان با گرامیداشت سوم خردادماه؛ سالروز آزادسازي خرمشهر در عمليات بيت المقدس با تشريح اوضاع سال‌هاي ابتدايي پيروزي انقلاب اسلامي، به توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي جهت ساقط نمودن نظام نوپاي انقلاب اسلامي ايران و هدف دشمنان و ايادي استكبار در تحميل نمودن جنگ به ايران در راستاي كشاندن کشورمان به موضع ضعف اشاره کرد.

وي در ادامه توكل و اعتماد به خداوند متعال، رهبري حكيمانه حضرت امام خميني(ره) و اتحاد و همدلي بين بسيج، سپاه و ارتش  را از دلائل پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در ادامه عمليات الي بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر را معجزه اي الهي دانست و افزود: هرجا گوش به فرمان ولي و رهبر بوديم و به نيروي خودمان باور داشتيم پيروز شده و خواهيم شد.

وی در ادامه به بيانات امام راحل و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در موضوع آزادسازي خرمشهر اشاره كرد و افزود: امام راحل با بصيرت بالا و توكل خاصي كه داشتند فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد كرد" و اين نشان مي دهد كه اگر موفقيت را از خدا بخواهيم پيروز خواهيم شد و اگر غرور داشته باشيم زمينه شكستمان فراهم خواهد شد.

شمس در پايان سه عامل مهم  ولايت مداري، وحدت، همدلي و همزباني و داشتن روحيه خودباوري، توكل و اتكا به اهل بيت(ع) را زمينه‌ساز پيروزي در تمام صحنه ها، چه نظامي، چه اقتصادي و ... دانست و تصريح كرد: اگر شعار "مامي توانيم" سرلوحه كارهايمان باشد هيچ گاه متكي به بيگانگان نخواهيم بود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسين ايزدي، امام جمعه جديد شهرستان فريمان در سخناني  ضمن تبريك اعياد و سالروز فتح خرمشهر راز عزت و سربلندي انسانها را در توكل به خداوند متعال و ارتباط با مبدأ و منشأ هستي بيان كرد.

وي مديريت صحيح و ولايت پذيري را از عوامل پيروزي و سربلندي دانست و با اشاره به جنگ احد، دنياگرايي و عدم تبعيت از رهبر را منشأ شكست مسلمانان ذكر كرد.

خطيب و امام جمعه شهرستان در پايان روحيه خود باوري و اعتماد به نفس و اتكا به توان داخلي را در مأيوس نمودن دشمنان و پيروزي مسلمانان مؤثر بيان كرد.

در پایان نماينده منتخب مجلس دهم شوراي اسلامي در شهرستان هاي فريمان، سرخس، احمدآباد و رضويه نيز به طور مختصر به ايراد سخن پرداخت و بيان داشت: سالروز فتح خرمشهر  روز پايداري و مقاومت، نماد پاسداشت ايثار و مقاومت براي پيروي از آرمانهاي امام راحل و مقام معظم رهبري است.

دكتر سيد احسان قاضي زاده هاشمي در ادامه گفت: آنچه باعث شد آزاد سازي خرمشهر فراتر از ساير فتوحات و پيروزي هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس ماندگار شود، بخاطر صبر و تلاش رزمندگان بود كه با اطاعت از فرمان رهبر و اتكا به نيروي خودي و اتحاد و عدم چشم داشت به ساز و برگ نظامي و از طريق داشتن اخلاص بدست آورده بودند.

وي يادآور شد: دشمن در زمينه ايدئولوژي با ما اختلاف دارد و آرمان و ايدئولوژي ما مورد پسند دشمنان نيست و همين باعث شده تا جهت تغيير آرمان‌ها و تضعيف ايدئولوژي ما گام بردارند.

نماينده منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي در پايان با ذكر خاطره اي از یکی از مدافعان حرم تصريح كرد: به گفته اين رزمنده مدافع حرم  هرگاه نمايندگان و مسئولين ما در ايران تصميم شجاعانه اي در برخورد با دشمن و در مباحث سياسي گرفتند باعث شده كه دشمنان در مقابل ما منفعل شوند و هرچه ما قويتر باشيم ايادي كفر جرأت جسارت كمتري در جبهه هاي سوريه و عراق ازخود نشان مي دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها