سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۴۵۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: جلسه اعضای انجمن داوطلبین ورزشی  فدراسیون ورزش های همگانی دیروز برگزار شد و در این جلسه سردار کاظم یزدانی به عنوان رئیس انجمن داوطلبین ورزشی برگزیده شد، داود آذرنوش به عنوان نائب رئیس و غلامرضا ابراهیمی هم به عنوان دبیر انجمن داوطلبین ورزشی انتخاب شدند.

مجد آرا افزود: همچنین در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته های مختلف انجمن مانند کمیته آموزش، روابط عمومی، مسابقات و ... هم انتخاب شدند و قرار است با برنامه ریزی های صورت گرفته، انجمن داوطلبین ورزشی در استان ها هم فعال شود.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه با اشاره به اینکه انجمن داوطلبین ورزشی مانند تمام دنیا در بخش برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح وزارت، فدراسیون ها و وزارتخانه های آموزش و پرورش و ... فعال خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به همکاری خوب سازمان ورزش بسیج و موافقت سردار یزدانی، ساختمانی در اختیار این انجمن قرار گرفت تا انجمن داوطلبین ورزشی برای اولین بار دارای یک هویت خاص شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه سردار یزدانی خط و مشی انجمن در راستای بسیج مردمی در حوزه های مختلف را مطرح کرد، تاکید کرد: از جمله برنامه های ویژه در انجمن، عضو پذیری است و امیدواریم با فعالیت هایی که صورت می گیرد و برنامه هایی که تدوین می شود تا پایان سال 95 حدود 3 میلیون عضو بتوانیم جذب کنیم تا با سازماندهی این نیروها، بتوانیم رویدادهای ورزشی در سطوح مختلف را به بهترین نحو برگزار کنیم.
ارسال نظرات