خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۱۵ کیلوگرم موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۱۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از فعالیت شبکه گسترده‌ای که در امر تهیه موادمخدر از استان‌های جنوبی و انتقال به استان‌های مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از چندماه کار اطلاعاتی مستمر موفق به شناسایی اعضای باند و خودروهای مورد استفاده آنان شده و متوجه شدند یکی از اعضای باند به "م – پ" 32 ساله به یکی از استان‌های جنوبی عزیمت و مقادیری موادمخدر را از قاچاقچیان تحویل و قصددارد با یک دستگاه کامیون تریلی مواد را به استان فارس و سپس به دیگر نقاط کشور انتقال دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از استقرار ماموران در مسیر تردد این محموله موادمخدر، کامیون حامل مواد شناسایی و پس از زیر نظر قرار دادن خودرو، هنگامی که تریلر با یک دستگاه خودرو پژو پارس تصادف کرد،‌ در بازرسی از آن 350 کیلوگرم تریاک از داخل محفظه تانکر ویژه قیر که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاسازی و تعبیه شده بود کشف و فرد قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار گودرزی افزود: در  داراب نیز ماموران انتظامی این شهرستان در ایستگاه بازرسی قلاتویه، در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 46 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رستم نیز یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه 19 کیلوگرم حشیش از آنها کشف کردند.

دستگیری سارق درون خودرو با 15 فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف 15 فقره سرقت از وی در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 18 ولیعصر شهرستان شیراز یک سارق درون خودرو را که پس از که پس از سرقت از درون یک دستگاه وانت نیسان قصد داشت با یک دستگاه خودرو پراید متواری شود را دستگیر کردند.

سرهنگ سیروس حیدری خاطرنشان کرد: این متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل و مشخص شد خودروی وی دارای سابقه سرقت و خود متهم نیز دارای 4 فقره سابقه به اتهام سرقت است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار داشت: در بازجویی‌های انجام شده از متهم، وی 15 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار کرد که با بازسازی صحنه‌های سرقت، تاکنون تعداد 11 نفر از شکات شناسایی شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها