پیشی گرفتن مردم در بصیرت و بینش نسبت به مسئولین

جانشین فرماتدهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: بیشتر مردم ما اهل بینش و بصیرت هستند از مسئولین در این امر پیشی گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استانت چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبر که به عنوان سخنران یادواره شهدای فصل بهار و تابستان شهرستان بروجن در محل دبیرستان شهدا این شهر سخنرانی می کرد عنوان کرد این خواسته خود شهدا بود که ماندگار تاریخ شوند.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خرداد از همه کسانی که در برگزاری یادواره تلاش کردند ، تقدیر و تشکر کرد و به این جمله مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده بود زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.وادامه داد خوش به حال ستاد یادواره و کسانی که در این راه تلاش می کنند.

 سردار اکبری در تشریح عملیات فتح المبین گفت : بچه های استان چهارمحال و بختیاری در اوایل جنگ در قالب های کوچک وارد منطقه می شدند و در یگان های 14 امام حسین(ع)،8نجف ،25 کربلا و ... سازماندهی می شدند و تا زمان تاسیس تیپ در عملیات های مختلفی شرکت کردند.در فصل بهار و تابستان حدو20 عملیات بزرگ و 200 عملیات کوچک و ایزایی انجام شد که عملیات فتح المبین یکی از این 20 عملیات بزرگ است.

وی در تشریح عملیات فتح المبین گفت که ک این عملیات با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا شروع شد و نام این عملیات به خاطر استخاره از قرآن کریم توسط فرمانده وقت سپاه (برادر رضایی) که ایه 17 سوره فتح آمده بود انتخاب شد.در این عملیات ایران به همه اهداف از پیش تعیین شده رسید و خسارات زیادی به دشمن وارد کرد و غنایم بسیاری بدست آورد.اکبری گفت بچه های استان در عملیات بیت المقدس هم در غالب یگان های 14 امام حسین(ع) ، 25کربلا ، تیپ عاشورا و ولیعصر حضور داشتند که نقش بسزایی در آزاد سازی خرمشهر ایفا کردند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت بعضی می گویند چرا جوانان ما به سوریه می روند. بیشتر مردم ما اهل بینش و بصیرت هستند و از خیلی از مسئولین جلوترند و آن چه مسلم است دیدگاه مقام معظم رهبری است که فرمود اگر در سوریه و عراق نمی جنگیدیم در مرزهای خودمان در کرمانشاه و.. با داعش می جنگیدیم . چون دشمن در ایران کودتا کرد ، جنگ تحمیلی را به راه انداخت ولی نتیجه نگرفت ولی امروز با نام اسلام مسلمانان را باهم درگیر کردند.داعش روی پرچم خود کلمه مبارک لااله الا الله و محمد رسول الله را نوشت . این فته را در منطقه مقاومت ایجاد کرده اند تا جبهه مقاومت شکسته شود و دست ایران از این جبهه کوتاه شود.جنگ امروز جنگ شیعه و سنی نیست ، جنگ عقیده است و حرم شیعه و مسلمانی به مرزهای جغرافیایی محدود نمی شود.  

ارسال نظرات