خبرهای داغ:

اولین فراخوانی گرادان الی بیت المقدس حوزه شهید ورزنده برگزار شد

اولین فراخوانی گرادان الی بیت المقدس حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) در پایگاه شهید مطهری این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در اولین فراخوان گردان الی بیت المقدس حوزه شهید ورزنده ابتدا مجتبی ارباب فرمانده گردان الی بیت المقدس حوزه گزارشی از فعالیت های سال گذشته ارائه کرد برنامه های گردان و ابلاغ سال 1395را برای بسیجیان و اعضای گردان تشریح نمود.

در ادامه حجت الاسلام احمدی نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی گفت: امر خدا آمادگی نیروهای رزمنده در همه زمینه های جسمانی و عقیدتی است لذا باید آماده بود تا کشور بیمه شود و از جنگ پیشگیری شود چرا که پیشگیری بهتر از درمان است و این آمادگی مانع حمله بیگانگان خواهد بود.

وی افزود: اگر بگذاریم دشمنان به مرزها برسند بعد بفکر دفع آن ها باشیم شکست می خوریم لذا باید قبل از حضور دشمن در مرز ها آن ها را نابود سازیم و مثل جنگ تحمیلی نشود که صدام بخشی از خاک ایران اسلامی را اشغال کند و رزمندگان بخواهند آن را آزاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) ادامه داد: این آمادگی شما باعث می شود دشمن حتی خیال جنگ را از سر بیرون کند و باید تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) ادامه یابد زیرا در روایات داریم که سربازان امام زمان(عچ) شب ها به عبادت می پردازند و روز ها چون شیر در میدان نبرد مبارزه می کنند.

در پایان دکتر پناهی کارشناس مسائل سیاسی و منطقه دستاورد ها، مولفه های قدرت و اهداف انقلاب اسلامی و همچنین وضعیت مقاومت در منطقه را تشریح کرد.

در این فراخوانی کمالی جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و کوهی مسئول عملیات ناحیه امام حسین(ع) و شورای فرماندهی حوزه شهید ورزنده حضور داشتند.



ارسال نظرات