مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی روز سه شنبه با حضور فرماندهی ومسئول نمایندگی ولی فقیه وتربیت بدنی ومسئول بازرسی ناحیه دشتی در سالن ورزشی آن ناحیه برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، سرهنگ غضنفری فرمانده سپاه ناحیه دشتی  ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقه تلاش کردند گفت: بسیج و بسیجی در همه عرصه ها می تواند حضور پیدا کند خصوصاً حضور فعال در عرصه های ورزشی که خواسته ی مقام معظم رهبری از جوانان می باشد.

وی حضور در عرصه های ورزشی را موجب سلامت جسم و روح دانست و افزود: خصوصاً یادگیری رشته تیراندازی که در کنار رشته های سوارکاری و شنا جز توصیه های پیامبر اسلام برای جوانان می باشد.

محمد قایدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) نیز گفت: یکی از دلایل این آموزشها آشنایی خواهران با دو ورزش اصلی که اسلام به آن تاٌکید زیادنموده است بوده و دلیل دیگر آن ایجاد روحیه نشاط وشادابی در بین خواهران می باشد زیرا بر این عقیده ایم که وجودهر زن سالم موجب ایجاد خانواده سالم وبه طبع جامعه ای سالم خواهد شد.

این مسابقات که توسط تربیت بدنی سپاه امام رضا دشتی و باحضور 50نفر شرکت کننده از حوزه های خواهران الزهراء،خدیجه کبری،حضرت معصومه وبا همکاری هیئت تیراندازی جهت بالابردن روحیه نشاطوشادابی درخواهران برگزار شد در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظرات