فرماندار زرندیه تاکید کرد

گرامیداشت فتح خرمشهر، احیاء یک گنجینه ای بزرگ است

فرماندار زرندیه گفت: بزرگترین درس در فتح خرمشهر برای آحاد جامعه اسلامی گرایش بیشتر به معنویت و خداجویی بود و سرگردانی برای دشمنان را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۲۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، کردی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشت تا بر دروازه خونین شهر تا همیشه تاریخ، نغمه فتح و ظفر بخواند.

وی افزود: مقاومت مردم خرمشهر در پناه وحدت و همدلی نیروهای مسلح، حماسه ای به یاد ماندنی نیروهای نظامی و مردمی با سلاح عزم، ایمان و عشق و علاقه به میهن اسلامی و لبیک به فرمان ولی‌فقیه زمان خویش رقم خورد و حماسه‌ای فراموش نشدنی در طول تاریخ آفرید.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: دشمن با فتح خرمشهر عقب‌نشینی کرد و معادلات آنها به هم ریخت امروز نیز باید با همان روحیه جهاد و ایثار، تعامل و هم‌افزایی در برابر دشمنان اسلام ایستاده و همه جانبه از کیان اسلامی دفاع می‌کنیم.

کردی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال 1361 گفت: حوادث و جنگ‌های زیادی در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده است اما سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس به خاطر روح معنویت در آن از اهمیت بالاتری برخوردار است و بزرگترین درس این پیروزی برای دوستان ما گرایش بیشتر به معنویت و خداجویی بود و سرگردانی برای دشمنان را به دنبال داشت.

وی در پایان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدر تاریخ سراسر افتخار انقلاب و دفاع مقدس و درود به ارواح مطهر شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهرگفت: ملت ایران هموراه برای حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار