فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه:

اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح رمز آزادسازی خرمشهر بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح را رمز آزادسازی خرمشهر دانست و گفت: استقامت و تکیه به درون تنها راه مبارزه با دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۱۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرگرد محمد مهجوری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه به مناسبت سوم خرداد با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی رژیم عراق علیه ایران اظهار داشت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تسلیم کردن جمهوری اسامی ایران بوده و امروز نیز چنین هدف پستی را در زیر سر می‌پروراند.

وی افزود: رژیم بعثی عراق نزدیک به 5 هزار کیلومتر از خاک ایران را به مدت 500 و 76 روز در تسلط خود قرار داده بود و در این خیال بود که خرمشهر را برای همیشه از آن خود کرده و تصور داشت که می‌تواند نظام نوپای انقلاب اسلامی را از پای درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: نیروی اراده و عزم جهادی رزمندگان و شهداء سبب شد که دشمن در رسیدن به رویای خود ناکام بماند.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس گفت: عملیات بیت‌المقدس نشان داد تا تنها راه مبارزه با دشمنان، استقامت و خود اتکایی و تکیه به درون نظام است.

وی افزود: وحدت و همدلی در برابر این دشمن فریبکار، کودک کش و بد عهد، تنها راه نجات شیعیان از این شرایط نامناسب توسط تعدادی از کشورهای مرتجع منطقه هست که مزدور استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی سوم خرداد این بود که ما بدون تکیه بر قدرت‌های بین‌المللی و فقط با اتکا به نیروها و منابع داخلی توانستیم بعد از 200 یا 300 سال مستقل شویم بنابراین آزادی خرمشهر روز تثبیت استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات