معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۰۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و نیاز به آگاهی بخشی پیرامون خدمات بی‌منت بسیجیان در اقصی نقاط کشور، باشگاه خبرنگاران بسیج در استانهای مختلف تشکیل شده است.


وی افزود: در سال جاری باشگاه خبرنگاران بسیج به همت فعالان و دست اندرکاران روابط عمومی سپاه و بسیج استان در جهت جذب، سازماندهی ؛ کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج را در استان برگزار می کند.

ذهبی گفت: در همین راستا طی سال 94 در سطح نواحی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهر و روستا اطلاع رسانی جهت ثبت نام انجام شد که 160 نفر ثبت نام شدند و کد رهگیری دریافت نمودند.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس اعلام کرد: ‌اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری با سرفصل‌های مختلف خبرنویسی، گزارش‌نویسی، سوژه‌یابی، تیترنویسی، گفتگوی خبری و عکاسی خبری، برای خبرنگاران افتخاری بسیجی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه جنگ نرم از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه با حضور خبرنگاران افتخاری رده های سپاه و بسیج استان کردستان از ساعت 8 الی 17 روز 5 خردادماه در سنندج برگزار خواهد شد.

ذهبی در پایان خاطر نشان کرد: از اساتید مجرب استان برای تدریس در این کارگاه آموزشی دعوت بعمل آمده است و در پایان این دوره بعد از برگزاری آزمون درصورت کسب حد نصاب نمره؛ کارت خبرنگاری برای افراد صادر خواهد شد.






ارسال نظرات