فرمانده سپاه ناحیه دشتی:

ملت ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان است

فرمانده سپاه ناحیه دشتی گفت: ایرانیان غیور و شرافتمند هشت سال دفاع کردند و رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های این ملت در طول تاریخ ماندگار خواهد بود و الگویی برای آزادی خواهان جهان بوده و نسل‌های آینده از آن کسب تجربه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۸۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴


 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه ناحیه دشتی در همایش بسیجیان شهر شنبه اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان غیور ایران اسلامی جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و از مرز و بوم خود دفاع کردند امروز نیز جوانان در مصاف با تهدیدات عملی احتمالی دشمنان و هرگونه تعرض و تجاوز به میهن اسلامی را با پاسخ قاطع، سریع و کوبنده جواب داده و عاقبت غیر قابل تصوری را برای آنان رقم خواهند زد.

علی غضنفری افزود: ایرانیان غیور و شرافتمند هشت سال دفاع کردند و رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های این ملت در طول تاریخ ماندگار خواهد بود و الگویی برای آزادی خواهان جهان بوده و نسل‌های آینده از آن کسب تجربه خواهند کرد.

وی تقویت اعتماد به نفس و خودباوری را از برکات مهم دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سبب تثبیت نظام اسلامی شد و این امنیت و پیشرفت فعلی کشورمان حاصل خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار