فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

دشمن از عقبه مقاومت تاریخ ایران می ترسد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه تاریخ ایرانیان تاریخی ارزشمند است، تصریح کرد: عقبه مقاومت تاریخ ایران رئیسعلی دلواری است و به همین خاطر دشمن بر این عقبه می‌ترسد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۷۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سردار محمدتقی صفری صبح سه‌شنبه در همایش بسیجیان شهر شنبه اظهار داشت: امروز دشمنان با به‌وجود آوردن جنگ و اختلافات مذهبی در کشورهای منطقه می‌خواهد مسلمانان با هم متحد نباشند و اگر ما امنیت داریم به پاس فداکاری‌های جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه استکبار سناریوی جنگ علیه ایران را عوض کرده زیرا در جنگ رو درو با ملت قدرتمند ایران با شکست سنگین مواجه خواهد شد، گفت: دشمن برای مقابله با ایران و جلوگیری از محبوبیت این نظام دیوان‌وار متوسل به هر اقدامی می‌شود اما به نتیجه نمی‌رسد.

صفری با اشاره به اینکه با عملکردی قوی و سرسختانه کاری کرده‌ایم که دشمن گزینه‌هایش را به زیر میز بیاورد، افزود: طرح‌ریزی مبارزه دشمن علیه ملت ایران از سخت به تهاجم فرهنگی و نفوذ تغییر کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه جایگاه انقلاب و نظام در منطقه و جهان برای دشمنان ما مهم است، خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری نیز برای دشمن خیلی مهم بوده زیرا فرمان ایشان در همه زمینه‌ها راهگشاست.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس نظامیان و قدرتمندان همه عالم آمده بودند ایران را نابود کنند، اظهار کرد: صرف‌نظز از تجهیزات ما در نبرد با عراق از 36 کشور اسیر داشتیم که این خود نشان می‌دهد همه جهان در این جنگ علیه ما بودند.

صفری با تاکید بر اینکه آثار جنگ هنوز بر جان، جسم، چشمان و روح ما هست، ادامه داد: هجوم و حمله نظامی به کشوری که تازه انقلاب کرده بود قصه و داستان نیست.

وی با بیان اینکه کسانی که برای انقلاب، نظام، و مرزهای عزت کشورمان دست، پا، چشم و جان دادند سند افتخار بزرگی برای ماست، افزود: ما در این شرایط حساس نباید این سندهای افتخارآمیز را فراموش کرده بلکه باید قدر آنها را بدانیم و به آنها افتخار کنیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه مردم ایران با دست خالی و با ذکر و شعار الله اکبر در برابر دشمنان ایستادگی کردند، تصریح کرد: انقلاب ما جهان را متحول کرده و جذابیت بسیار قوی در مسلمانان و حتی مظلومان جهان نسبت به انقلاب بوجود آورده است.

صفری بیان کرد: تا پیش از این هیچ کس جرات نداشت بر ظلم و ستم استکبار جهانی چیزی بگوید اما قدرت ایران در هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا مظلومان راه مبارزه و ایستادگی را در برابر مستکبران یاد بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ ایرانیان تاریخی ارزشمند است، تصریح کرد: عقبه مقاومت تاریخ ایران رئیسعلی دلواری است و به همین خاطر دشمن بر این عقبه می‌ترسد.

صفری با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر عظمت کار خدا بود، افزود: و اگر امروز نیز این عظمت و عزت را می‌بینیم از پشتیبانی و جانفشانی ملت و جوانان این مرز و بوم در آزادسازی خرمشهر است.

ارسال نظرات