خبرهای داغ:
مدیر کل استاندارد خوزستان از تعطیلی دو کارگاه خرمای بسته‌بندی در خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۴۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

رضا دهدشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره‌کل همکاری با واحدهای تولیدی و خدماتی این موضوع را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: اداره‌کل استاندارد در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد داد.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل از کارگاه‌های بسته‌بندی خرما واقع در شهرستان خرمشهر دو کارگاه غیرمجاز که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به بسته‌بندی انواع خرمای می‌کردند، توقیف شدند.

و ادامه داد: به منظور اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره‌کل در سازمان تعزیرات حکومتی، حکم پلمب و تعطیلی این دو واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد صادر و ابلاغ شد.

دهدشتی زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره‌کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها