فرماندار زرندیه گفت: توسعه ورزش همگانی در این شهرستان نیاز به بازنگری جدی دارد و باید در این راستا مسئولان همه تلاش خود را به کار گیرند
کد خبر: ۸۶۸۲۱۱۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمد کردی فرماندار زرندیه عصر دوشنبه در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان زرندیه افزود: نهادینه کردن ورزش در جامعه نیازمند فرهنگ سازی وآگاهی بخشی عمومی است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرائی باید زمینه های لازم برای انجام ورزش همگانی در میان خانواده ها را فراهم کنند.

رئیس شورای ورزش شهرستان زرندیه گفت: باید به ورزش به عنوان یک رویکرد مهم فرهنگی و اجتماعی که نقش بسزایی در سلامت جسمی و روحی مردم جامعه دارد، توجه کرد.

کردی گفت: نشاط و شادابی و امید به آینده می تواند از ورزش های همگانی نشات بگیرد، تا جایی که قهرمانی در ورزش های حرفه ای ارتباط تنگاتنگی با توسعه ورزش های همگانی دارد.

فرماندار زرندیه اظهار کرد: توسعه متوزان ورزش همگانی نیازمند اهتمام و مشارکت جدی شهروندان است.

نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس دهم نیز در این نشست گفت:ورزش نیازمند پشتیبانی قوی حوزه فرهنگی و حمایت مالی بخش صنعت است و با همدلی و وفاق باید پیوندی عمیق بین صنعت و ورزش ایجاد شود.

محمد رضا منصوری افزود: به منظور توسعه ورزش همگانی در کشور سند تحول، تعالی وآینده نگری باید مد نظر قرار گیرد و همه مسئولان نیز آن را حمایت کنند.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهرمامونیه با جمعیت 57 هزار نفردارای دو بخش مرکزی وخرقان و پنج شهر مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان است
ارسال نظرات