خبرهای داغ:
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان:

سال 95، سال توسعه علمي و آزمايشگاهي در پليس آگاهي است

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با تاكيد بر علمي تر شدن پليس براي كشف جرايم پيچيده و شناسايي باندها و تبهكاران سازمان يافته، سال 95 را سال توسعه علمي و آزمايشگاهي در اين پليس عنوان كرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ستار خسروي گفت: تحولات عميق قانوني ايجاد شده،تحولات اجتماعي و جرائم نوظهور،دسترسي مجرمين به فناوريهاي نوين،فعاليت مجرمين در فضاهاي مجازي،دسترسي مجرمين به سلاح سرد و گرم ، لزوم شناسايي و انهدام باند و شبکه هاي تبهکار و ... ضرورت ايجاد تحولات عميق در شيوه ها و روش هاي کشف جرم و توسعه علمي پليس را اجتناب ناپذير كرده است.

وي افزود: پليس آگاهي استان اصفهان همواره به عنوان تخصصي ترين پليس کشور مطابق با تحولات اجتماعي و... خود را تطبيق داده و با نگاه علمي به مقوله کشف جرم امنيت جامعه راحفظ نموده و اين پليس با وجود کارآگاهان و کارشناسان علاقه مند و باهوش و دلسوز و ديندار برجسته ترين پليس در کشف علمي جرائم بوده و به لطف خداوند متعال و دعاي خير مردم در پيچيده ترين عمليات ها نيز موفق و سربلند بيرون آمده است.

سرهنگ خسروي به موضوع تخصصي شدن بررسي صحنه جرم اشاره كرد و گفت: نگاه جديد به بررسي صحنه جرم،بهره گيري از فناوريهاي نوين در کشف جرم،توسعه آزمايشگاه هاي جنائي،اشراف بر جمعيت مجرمين وتحرکات آنها،توسعه سامانه هاي علمي در استان و شهرستانهاي تابعه با جديت دنبال مي گردد و اين توانمنديها بحمداله محقق شده و روز به روز بر کيفيت و کميت آن نيز افزوده مي شود.

ارسال نظرات