مراسم استقبال از نایب قهرمان پرورش اندام آسیا روز دوشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات پرورش اندام و جمعی از ورزشکاران استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد در اراک برگزار شد
کد خبر: ۸۶۸۱۹۰۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

 مراسم استقبال از نایب قهرمان پرورش اندام آسیا روز دوشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات پرورش اندام و جمعی از ورزشکاران استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد در اراک برگزار شد

در مسابقه های قهرمانی آسیا از 29 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در پکن چین برگزار شد، رمضان قنبرلو در دسته مثبت 100کیلوگرم در رشته پرورش اندام مدال نقره این رقابت ها را از آن خود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این آیین گفت: هم اکنون تیم های ورزشی و ورزشکاران این استان با صعود به لیگ های برتر و حضور در مسابقه های ملی و بین المللی از جایگاه ویژه در کشور و آسیا برخوردار هستند و در بالاترین سطح فنی و آمادگی قرار دارند.

سعید ملکی افزود: ورزش استان مرکزی با تلاش و کوشش هیات های ورزشی و ورزشکاران در 10 رشته ورزشی از جمله فوتسال، فوتبال، بسکتبال، هاکی و سپک تاکرا توانسته در لیگ های برتر و دسته یک کشور حضور یابد و در رشته های پرورش اندام، دوچرخه سواری و دومیدان نیز مقام هایی در سطح آسیا به دست آورده است.

وی ادامه داد: ظرفیت های ورزشی استان مرکزی در همه نقاط کشور بی نظیر است که بهره گیری بهتر از این ظرفیت ها، همکاری، تعامل و پشتیبانی هرچه بیشتر صنایع منطقه را می طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: برگزاری آیین تجلیل و قدردانی از ورزشکاران برتر کشور و آسیا، ایجاد شادی، نشاط و افزایش روحیه تلاشگری را برای ورزشکاران به همراه دارد.

رمضان قنبرلو نایب قهرمان پرورش اندام آسیا نیز در این آیین، سطح و کیفیت برگزاری این مسابقه ها را مناسب عنوان کرد و گفت: تیم ایران در این دوره از مسابقات در مجموع 9 طلا، یک برنز و نقره کسب کرد.

وی ادامه داد: نبود تیمیاز بانوان موجب شد که ایران در بخش تیمی مقام دوم را به دست آورد.

نایب قهرمان پرورش اندام آسیا، هزینه حضور خود در این دوره از مسابقه ها را 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: نبود پشتیبان مالی مهمترین مشکل و دغدغه ورزش قهرمان کشور است که در صورت تامین هزینه و حضور پشتیبانی مالی در این دوره ها زمینه حضور قهرمانان در این مسابقه ها را فراهم کند.

بیش از یک هزار و 500 نفر در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات پرورش اندام این استان فعالیت می کنند.

ارسال نظرات