فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: عزت و افتخار بدست آمده در فتح خرمشهر نتیجه اراده انسان های مسلمان بود.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
سرهنگ جهانگیر انصاری درآیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در گچساران افزود: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر با دست خالی در برابر دشمنان خود ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: عملیات بیت المقدس در سال 61 برای آزادسازی خرمشهر یکی از برکات و عنایت های خداوند در طول دوران دفاع مقدس بود.
انصاری ابراز کرد: ارتش بعث عراق در فتح خرمشهر از نظر نیروی جنگی و تجهیزات جنگی هیچ کمبودی نداشت ولی رزمندگان اسلام با سلاح ایمان دشمن خود را شکست دادند.
انصاری ابراز کرد: عزت و افتخار بدست آمده در فتح خرمشهر نتیجه اراده انسان های مسلمان بود.
یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این آیین به دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای اسلام در عملیات بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر به امام خمینی (ره) و نایب امام زمان لبیک گفتند.
سردار 'لطف الله یداللهی' گفت: همانگونه که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا اگر امدادهای خداوند نبود نمی توانستیم بر دشمن پیروز شویم.
وی ابراز کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات های سخت و پیچیده بود که بعد از فتح و پیروزی خرمشهر، رزمندگان اسلام بر خاک خرمشهر بوسه زدند و نماز شکر اقامه کردند.
یدالهی تصریح کرد: سلاح ما در دوران دفاع مقدس تکیه بر خداوند و قدرت ایمان بود که به همین دلیل خداوند برکات و نصرت خود را بر مردم ما نازل کرد.
وی گفت: توکل رزمندگان به خداوند، رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و مردم رمز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق بود.
وی بابیان اینکه فتح خرمشهر نشان داد که در پناه دین خدا می توان پیروز شد گفت: سالروز آزادی سازی خرمشهر روز عید بزرگ مردم ایران است.
یدالهی تصریح کرد: عملیات بیت المقدس در سال 61 در پی مقاومت های رزمندگان به آزادسازی خرمشهر منجر شد.
وی افزود: شش هزار نفر از رزمندگان ایران اسلامی نیز در عملیات بیت المقدس نیز به شهادت رسیدند.
یدالهی اظهار داشت: 20 هزار نفر از نیروهای رژیم بعثی عراق در عملیات آزاد سازی خرمشهر به اسارت گرفته شدند.
وی بیان کرد: مردم ایران آماده دفاع از کشور و مقابله با هر گونه تجاوز بیگانگان هستند.
یدالهی با بیان اینکه ابرقدرتها بخصوص آمریکای جنایتکار برنامه های متعددی برای براندازی جمهوری اسلامی دارند افزود: یکی از تهدیدات اساسی نظام ما تهدید در حوزه فرهنگ است و ناهنجاری های اجتماعی از پیامدهای آن است.
در این همایش گردان های نظامی و انتظامی سپاه از جمله 14 گردان عاشورا، الزهرا، گردان های بیت المقدس، گردان های امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، بسیج اقشار مردمی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.
ارسال نظرات