خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی تاکید کرد

استفاده از جوانان در فعالیت‌های علمی و دانشگاهی آذربایجان‌غربی

عضو هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی گفت: باید از جوانان صاحب علم و دانش در فعالیت‌های علمی و دانشگاهی آذربایجان‌غربی استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید سعید هاشمی در آئین بازدید از حوزه‌های متعدد، بخش‌های علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با همراهی رئیس جهاد دانشگاهی استان، اظهار داشت: استفاده از نیروی انسانی متعهد، جوان و با اخلاق یکی از امتیازات این نهاد انقلابی و علمی است.

این مسؤول در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره گرفتن از ظرفیت جوانان با نشاط در عین حال صاحب علم و دانش در فعالیت‌های تحقیقاتی و عملی تاکید کرد، گفت: در این صورت به چشم‌انداز مورد نظر می‌توان دست پیدا کرد.

وی برخورداری کارکنان از روحیه با نشاط، ابتکار عمل، داشتن روحیه کار جمعی را ارزشمند دانست، خاطرنشان کرد: به واسطه وجود چنین ظرفیت‌های خوبی در استان، فعالیت‌های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی رضایت‌بخش ارزیابی شده است.

هاشمی به انجام بررسی‌ها و ارزیابی فعالیت‌ حوزه‌های مختلف با محوریت معاونت هماهنگی جهاد دانشگاهی و سایر عوامل مرتبط اشاره کرد و بیان داشت: جهاد دانشگاهی استان در بسیاری از زمینه‌ها موفق بوده است.

عضو هیات رئیسه جهاد دانشگاهی ضمن ابراز خشنودی از اینکه تعامل، همکاری و همدلی به معنای واقعی کلمه در این سازمان موج می‌زند، بیان داشت: به واسطه وجود روحیه جهادی و تلاش روزافزون فعالیت‌ها درست و قابل قبول پیش می‌رود.

این مسؤول بر ضرورت تقویت روحیه تعامل و همکاری موجود در بین بخش‌های مختلف این سازمان تاکید و تصریح کرد: در این صورت برای تحقق یافتن برنامه و چشم‌انداز ترسیم شده تا اندازه زیادی موفق خواهیم شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را برای سال جدید برگزیده‌اند، گفت: جهاد دانشگاهی برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال به بهترین شکل می‌تواند قدم بردارد.

سید سعید هاشمی عضو هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی با همراهی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و معاونان از بخش‌های مختلف این سازمان مانند مجتمع آموزش عالی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی، مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی و معاونت پژوهشی واحد بازدید به عمل آورد.

همچنین وی با حضور هیأت همراه از مرکز خدمات بیماران دیابتی، آزمایشگاه‌های کروماتوگرافی مایع و گاز، اسپکتروسکپی تجزیه، گروه‌های پژوهشی تولید و بهبود متابولیت ثانوی گیاهی و سایر بخش‌های مرتبط دیدن کرد.

ارسال نظرات