فرماندار سردشت بر جذب اعتبار ویژه برای بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عزیز حسنی اظهار داشت: وضعیت راه‌های شهرستان سردشت نامناسب بوده و باید توجه ویژه‌ای به وضعیت راه‌های این شهرستان شود.

وی با بیان اینکه دسترسی این شهرستان به مرکز استان نیز از نظر وضعیت جاده‌ای مناسب نیست، تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن این شهرستان و بی‌توجهی به محورهای سردشت سبب شده تا راه دسترسی مناسبی در این شهرستان نداشته باشیم.

فرماندار سردشت با بیان اینکه در این خصوص با استانداردهای موجود فاصله داریم، ادامه داد: از جایی که راه در توسعه هر شهرستان نقش مهمی دارد، با بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان، شاهد توسعه هر چه بیشتر سردشت خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه در صورت بهبود وضعیت راه‌های سردشت شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگر نیز خواهیم بود، به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: مرزی بودن سردشت یکی از بزرگترین ظرفیت‌های این شهرستان است.

حسنی با بیان اینکه باید راه دسترسی دیگری برای این شهرستان تعریف شود، ادامه داد:در صورت بروز بحران در تنها مسیر ارتباطی به این شهرستان، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

فرماندار سردشت با اشاره به در پیش بودن سفر هیأت دولت به آذربایجان غربی، اذعان داشت: باید از این سفر استفاده کرد و در راستای جذب اعتبارات ویژه برای بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان تلاش شود.

ارسال نظرات