خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه بر استفاده از کیسه‌های تجدیدپذیر هنگام خرید از فروشگاه‌های شهر ارومیه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمد ستارپور در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار داشت: از آنجایی که کیسه‌های نایلونی که اجناس در آنها خریداری می‌شوند مدت زمان زیادی برای تجزیه نیاز دارند، لازم است در راستای استفاده از این کیسه‌ها تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نیز تصمیماتی در این خصوص گرفته شده است، تصریح کرد: در این راستا با فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای و بزرگ شهر وارد مذاکره خواهیم شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در این خصوص شهرداری ارومیه هماهنگی لازم را در این زمینه انجام خواهد داد، اذعان داشت: لازم است فروشگاه‌ها نیز نسبت به تهیه و توزیع کیسه‌های تجزیه‌پذیر اقدام کنند.

این مسؤول با بیان اینکه این اقدام در راستای حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست انجام می‌گیرد، ادامه داد: با توجه جدی به این مقوله می‌توانیم در زمینه محیط زیست گام‌های مثبتی برداریم.

ستارپور در ادامه با اشاره به در پیش بودن سفرهای تابستانی، اعلام کرد: از آنجایی که شهر ارومیه یکی از شهرهای گردشگرپذیر استان است، باید شهرداری‌ها نسبت به زیباسازی و نظافت شهر اقدام کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه دستفروشان نیز به سمت بازارهای روز هدایت می‌شوند، اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان در شهر ارومیه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

ارسال نظرات