فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: می توان با تکیه بر ایدئولوژی هایی که زمینه ساز فتح خرمشهر شد، در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی شاهد فتوحات مختلف باشیم، همانطور که شهدای هسته ای ما در عرصه دانش هسته ای این کار را ثابت کردند.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که به همت بسیج فرهنگیان در نمازخانه اداره آموزش و پرورش میاندوآب برگزار شد با تبریک سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت و آزادسازی خرمشهر ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوره ای که کشورها در ابعاد مختلف از مسیر الهی فاصله گرفته بودند به وقوع پیوست و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران اسلامی، ناشدنی ها را شدنی کردند، افزود: نمونه این ناشدنی فتح خرمشهر بود که در هیچ معادله نظامی نمی گنجید و برای بسیاری هنوز نیز غیرقابل باور است.

وی فتح خرمشهر را فتح ارزش ها عنوان کرد و گفت: بر اساس ایدئولوژی و قواره های نظامی، عراق پیروز حتمی جنگ بود ولی رزمندگان اسلام با تکیه بر رهبری الهی و باورهای دینی و مقاومت، حماسه ای آفریدند که در هیچ معادله و ایدئولوژی نظامی قابل درک نبود.

مولودی با بیان اینکه تفکر مقاومت و ارزش ها خرمشهر را آزاد کرد نه تکنولوژی نظامی، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در مقابل دشمنان ایستادند و بر اساس باورهای دینی و ارزش ها، خط بطلانی بر نقشه های دشمنان کشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه با تفکر مقاومت و تکیه بر ارزش ها وقدرت لایزال الهی می توان ناشدنی ها را شدنی کرد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به یاری خدا اعتماد داشتند و به همین دلیل بودند که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی فتح خرمشهر را الگویی برای سایر فتوحات عنوان کرد و گفت: امروز نیز می توان با تکیه بر ایدئولوژی هایی که زمینه ساز فتح خرمشهر شد، در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی شاهد فتوحات مختلف باشیم، همانطور که شهدای هسته ای ما در عرصه دانش هسته ای این کار را ثابت کردند.

مولودی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر ثابت کرد که حل مشکلات در دست خدا و بندگان صالح خداست، افزود: فکر مقاومت و ارزش ها، ارمغان آور پیروزی و فتح خرمشهر بود و ما نیز باید با این تفکر به مقابله با مشکلات برویم.

ارسال نظرات